voorruit verwarming

Forumindex Forums Modellen Grandland X voorruit verwarming

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #18361908
    Mark van Veluw
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 January 2018

      Enige tijd terug heb ik voor de eerste maal de voorruit verwarming gebruikt. De ruit was aan de binnenzijde enigszins beslagen en wilde snel zicht hebben.

      Wat mij opviel was dat de ruit aan de passagierszijde snel schoon was maar de bestuurderszijde bleef beslagen, gescheiden door een haarscherpe lijn in het midden van de ruit.

      Gisteren is de auto weggeweest naar de garage voor wat garantiepunten, waaronder de voorruit verwarming. Toen ik de auto terugkreeg vertelden ze mij dat eea gechecked was met een infrarood thermometer maar dat de ruit gelijkmatig opwarmd…  :unsure:

      Kortom, of het systeem is weer gaan werken in tussentijd, of ze kletsen maar wat en hebben de opwarming via de kachelmotor gemeten… Ik ga eea weer even checken en zal ws nogmaals terugmoeten voor dit probleem…

      #18361929
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        de voorruit verwarming begint idd aan de rechterkant en moet dan gelijdelijk overgaan naar links, dit heeft te maken dat de dynamo niet in eens zo zwaar moet gaan werken om de accu vol te houden

        #18361957
        PetervdN
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 August 2018

          Vreemd, dat de voorruitverwarming eerst rechts begint.

          Je zou verwachten dat dit eerst bij de bestuurder links begint.

          De Volvo V40 waar ik nu nog in rijd doet het gelijkmatig en snel; ik zie geen verschil in links of rechts

          #18361966
          Nick-GSI
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            vind het wel logisch dat ze het zo gedaan hebben, zo ga je met een compleet schone voorruit weg ipv een halve

            #18361969
            Mark van Veluw
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 January 2018

              Maar zijn er mensen die met de GLX precies hetzelfde ervaren, of ben ik de enige en is er toch iets niet in de haak?

              #18362033
              Nick-GSI
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                is niks mis mee met de voorruit verwarming, hij hoort rechts te beginnen en dan naar links te gaan ( ben pas op cursus van de glx geweest )

                #18362073
                Mark van Veluw
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  24 January 2018

                  Ok, thnx Nick, dan laat ik het voor wat het is.

                  #18363267
                  rednas_3ssen
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 January 2019

                    Bij mijn Grandland X werkt het ook zo…

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.