Voorbumper Combo C

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18348482
    Hencque
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 May 2013

      Vanochtend heb ik een ongeluk gehad waarbij ik de voorbumper van mijn Combo C kapot heb gereden.
      Voor zover ik kan zien heeft mijn auto verder gelukkig geen schade en zelf heb ik er ook niks aan over gehouden.

      Nou ben ik op zoek naar een vervangende bumper, maar kan iemand mij vertellen of er verschil zit in voorbumpers van verschillende bouwjaren of uitvoeringen?
      Of past een bumper van een 1.7di, 1.3cdti of Combo Tour bijvoorbeeld ook op mijn 1.7cdti van 2007?
      Zou een bumper van een Corsa misschien ook passen?

      Mocht iemand overigens nog een bumper hebben liggen in de buurt van Tilburg of Rotterdam, dan houd ik me natuurlijk aanbevolen.

      #18348688
      Christiaan Hummel
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 February 2011

        Lijkt erop dat je een combo hebt van na de facelift. Een corsa voorbumper gaat zeker wel passen, als je je maar aan het bouwjaar houdt. Helemaal zeker weten doe ik het niet, maar volgens mij passen de pre facelift bumpers namelijk niet (voor 2003). Overigens zal het moeilijk zijn om een corsa te vinden met zwarte bumpers, die hebben vrijwel allemaal meegespoten voorbumpers (hoewel dat op een combo naar mijn mening best goed staat).

        #18350039
        Hencque
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 May 2013

          Ik ben helemaal vergeten om de afloop te melden.

          Uiteindelijk heb ik via internet een ongespoten bumper kunnen scoren voor hetzelfde geld als wat ze hier op de sloop voor een 2e hands bumper vroegen. De klap bleek echter toch wat harder te zijn gegaan dan ik dacht. De radiateur was naar achteren gekanteld en had een slang tegen een poelie vd multiriem gedrukt. Uiteindelijk ging deze slang precies hier voor de voordeur kapot… De bumper had ik toen nog niet binnen, dus uiteindelijk ook de slang en nog wat klein grut vervangen. Al met al toch weer een kleine 250 euro lichter :(

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.