vivaro wil niet starten na nieuwe multirem opgezet

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) vivaro wil niet starten na nieuwe multirem opgezet

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17225418
    benoben
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 March 2010

      euhm :wtf Kan je misschien gebruik maken van de nodige “.” en andere leestekens. Ik snap eigenlijk niets van je tekst :angel

      #17723376
      ietess
        Lid sinds:
        31 August 2010

        hoe zo .
        snap je niets van de tekst.
        wat snap je niet ?

        #17723377
        testdrive
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 November 2008

          omdat het meeste van de tekst niet op nederlands lijkt

          #17723378
          vorvaro
            Lid sinds:
            1 February 2009

            Ik zou me doodschamen,

            origineel gepost door ietess
            hoe zo .
            snap je niets van de tekst.
            wat snap je niet ?

            #17723379
            Uniek
              Lid sinds:
              6 June 2010

              jongens lees ff alleen de onderste regels en help hem ff:vertag

              ik kan hem niet verder helpen
              ik heb alleen ervaring met een geknapte ketting
              oplossing was netjes een andere motor erin en door de garage betaalt

              (hey, helemaal geen “leestekens”, zelfs geen “hoofdletter” of “punt” gebruikt:P.)

              #17723380
              ietess
                Lid sinds:
                31 August 2010

                hallo.
                mijn auto is gerepareerd op 19 mei bij opel garage in rotterdam ,het probleem was de distributieriem, die is vervangen, maar ze hebben geen multiriem vervangen volgens de monteur was de riem goed . na ongeveer twee maanden is de multiriem stuk gegaan tjdens het rijden op de snelweg, toen heb ik ongeveer 30 km verder gereden, ben toen gestopt en heb anwb gebelt , de monteur zei dat de multiriem stuk is ,hij probeerde de auto te starten maar dat lukte niet.

                De volgende dag heeft de anwb de auto naar de opel dealer in tilburg gebracht , de garage heeft de riem vervangen maar de auto wil niet starten ,
                daarna 3 startrelais vervangen maar kreeg m niet aan de praat, uitgelezen maar geen foutmeldingen, de monteurs konden ook geen stukjes van de riem tussen de distributieriem vinden .
                De auto is nu vanaf vorige week dinsdag bij de garage.

                Ik heb bij de dealer in Rotterdam nagevraagd over dit probleem, maar die zegt het heeft niks te maken met de multieriem, ik zei tegen hem zonder multiriem kunnen de monteurs nooit bij de distributieriem komen, dus ik denk dat ze iets niet goed hebben gemaakt daarom is de multiriem stuk gegaan.

                Mijn vraag is of de motor defect is ,of kan de auto nog gemaakt worden?
                Iemand hier ervaring mee??
                En heb ik nog garantie nadat ze de distributieriem hebben vervangen.
                dank u.
                ietess

                #17723381
                vivaro eef en huub
                  Lid sinds:
                  3 September 2010

                  Wordt er wel diesel ingespoten?

                  Blijft hij niet in de startblokkeering hangen? Waarom vervangen ze 3x een startrelais terwijl de motor dus wel start, maar niet aanslaat???

                  #17723382
                  vivaro eef en huub
                    Lid sinds:
                    3 September 2010

                    Is de d-riem niet van tijd gegaan? Zou heel goed kunnen dat resten van de geklapte multiriem tussen de distributie is gekomen…

                    kijk op:
                    http://www.autoweek.nl/forum/read.php?7,4461265

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.