Vivaro binnenverlichting geen spanning

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) Vivaro binnenverlichting geen spanning

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17230922
    oolders
      Lid sinds:
      11 January 2011

      Hallo, mijn Vivaro 1.9 Dti van 2001 heeft tijdens de afgelopen koude periode een bevroren deurschakelaar gehad van de zijdeur.
      Op het dashboard gaf hij continu deur open aan.
      De binnenverlichting bleef aan en ik heb de 3 lampen (voor – midden en achter) om/uitgeschakeld.
      Nu functioneert de schakelaar weer maar bij terugschakelen van de verlichting doet de verlichting het niet meer.(nergens)
      Ik heb de zekering gemeten en is oké. Op de lampen heb ik nergens spanning. Deurschakelaars werken goed, signalering op dashboard komt allemaal binnen.
      Waarschijnlijk zit er ergens een (tijd)relais in het circuit? Wie kan me hier iets over vertellen? vooral locatie van relais!!
      Alvast bedankt.

      #17795520
      sylvia
        Lid sinds:
        11 February 2011

        ik heb het zelfde probleem en weet de oorzaak ook nog niet maar weet wel waar de relaikast zit:D die zit rechts onder de motorkop onder het plastic recevoir een boutje los en dan trek je de andere zijde gewoon uit het binnen scherm en draai je hem weg naar links dan zit daar een kunstof kast en dat is hem kap er af en dan zie je ze wel
        mvg sylvia

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.