Vivaro 2.5 CDTI start niet meer

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) Vivaro 2.5 CDTI start niet meer

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18479710
    sprundelt
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 September 2022

      Hallo mijn Vivaro start niet meer.

      Als ik hem op contact zet dan kreeg ik hem zelfs niet in neutraal, ook al duw je de pook naar rechts, hij ging dan naar versnelling 2 3 4 5 6.

      Uiteindelijk heeft de garage m in neutraal gekregen, maar starten nog niet.

      Ze hebben uitgelezen en ze denken dat het aan de tecshift pook ligt. Die is alleen nergens te koop! Alles afgezocht: marktplaats, ebay, amazon, opel dealer, autosloperijen.

      Ik heb enkele vragen:

      1: heeft iemand dit eerder mee gemaakt en is het de pook?

      2: kan iemand aan dit onderdeel komen?

      3: kan iemand dit repareren?

      4: is het mogelijk de automaat om te bouwen naar handbak eventueel?

      5: wilt iemand met zijn pook uitproberen in mijn vivaro of dit het probleem is, en de auto dan wel start?

       

      Voor diegene die willen helpen, ik heb een eigen bedrijf in de ICT en beveiliging dus ik repareer graag je kapotte laptop, of we monteren beveiligingscamera’s bij je. Of wat dan ook.

       

       
      <p style=”text-align: right;”>n3252-tecshift</p>

      #18479776
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Meestal motor op de schakelrobot stuk.

        Zodra je de beatuurdersdeur opent moet je de motor voor een paar sec horen, doet ie dit niet zal die stuk zijn. Dan start ie ook niet.

        Schakelrobot moet dan gedemonteerd worden en deels uit elkaar gehaald om de motor te vervangen.

         

         

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.