Vin nr zafira

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Vin nr zafira

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18342200
    Safira16v
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 March 2017

      Goedenmiddag…wat ik net ontdekte via opcom…is dat de vin nrs niet overeen komt.met de vin nr van kentekencard..na aanschaf zafira had ik wat probleempjes met de auto…nu bleek dat de ecu warm werd en de auto deed afslaan.nu is er een andere/nieuwe ingegaan…en vanmiddag ff met de opcom bezig geweest.en kwam er dus achter dat de vin dus niet het zelfde was…ken dit eventueel latere problemen opleveren…ik ga later nog eens even verder kijken hoe en wat…graag hoor ik van jullie

      #18342201
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Ecu werd vervangen door amateur werk.

        Maar andere VIN maak niets uit.

        #18342202
        bart-gsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 July 2012

          Als je chassis nummer was geslagen staat in je chassis overeen komt met wat er op je kaart staat maakt het geen drol uit wat er in je ecu staat..
          Maar dan hebben ze geen nieuwe ecu geplaatst maar gewoon een van een andere auto..

          #18342280
          Safira16v
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 March 2017

            Ben er ook achter dat de ecu van een 2002 is en mijn zafira uit 2000.en volgens mij een andere 1.8 motor code…maar vanmiddag paar foutjes gewist en voor als nog loopt ie goed.

            #18342281
            liviu2004
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 April 2014

              Nee, 2002 ecu is en simtec 71, 2000 ecu is simtec 70, helemaal anders.

              #18342283
              Safira16v
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 March 2017

                Ok heb er geen kaas van gegeten.maar ik zag het staan in de opcom.en er stonden 3 codes oa de onderhoudslampje die ging branden en gewist in opcom en nog steeds niet trug.en dat ene lampje van de koelwaterpeil en die is ook nog niet trug en voorheen kwam hij paar keer trug…maar goed tis tot nu toe foutcode loos….nu alleen nog een keer de opcom in nl zien te krijgen….

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.