verwarming Astra h station werkt niet

Forumindex Forums Modellen Astra verwarming Astra h station werkt niet

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #18101314
    Corsaliefhebber
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 February 2012

      @h67racing wrote:

      Vrouwtje even gewaarschuwd dat ze de verwarming effe niet gebruikt :D

      En het is ook zulk lekker zomerweer :jerry :jerry :jerry
      Succes met de reparatie :thumb :thumb

      #18101315
      h67racing
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 August 2008

        Weer effe verder geleuteld. Dankzij de duidelijke foto’s van Stefan (nogmaals bedankt) was de kachelmotor er zo uit. Hij draait niet soepel maar ook niet stroef. Rechtstreeks op een accu trok hij meer als 20 ampere. Na wat smeren met wd40 enzo kreeg ik hem rond de 16 ampere, een stroom die de kachelweerstand denk ik niet aankan. Verdere demontage leek me zinloos dus ik ga op zoek naar een ander exemplaar! Iemand wat liggen, pm me maar!

        #18101316
        Juffer1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2006

          Vrijhoeven in Heesbeen

          #18101317
          jan1962
            Lid sinds:
            14 February 2013

            je kunt de aanjager eruithalen en goed schoonmaken en smeren ( WD 40) , vaak gaat de weerstand stuk als door roestvorming en vuil de blower blijft hangen , het begint vaak met piep en knars geluid als je de aanjager aangezet wordt , bij mij zat de aanjager vol met water en troep van buitenaf doordat de afvoer bij de ruitenwisser dicht zat .

            #18101318
            h67racing
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 August 2008

              ok bedankt voor de goed tip Jan, dus dat betekend dat de parafaanplaat bij de ruitewissers er dan even af moet? (ruitewissers ook demonteren?) Bij mij was de ventilator in ieder geval ook niet mooi schoon.

              #18101319
              stefanDTI
                Lid sinds:
                10 May 2007

                Ja er zit een soort filter onder de parafaan plaat.

                Rubber los maken die van links naar rechts loopt.
                Dan de ruiten wissers los maken (let op ! Voorzichtig de ruitenwisser demonteren)
                Dan de parafaan plaat voorzichtig iets omhoog halen waar het rubber zat en de ruitensproeier slangen los maken .
                Dan kan je voorzichtig de parafaanplaat uit de houders klikken. (Doe dat echt met beleid).

                Foto’s !


                Ruitenwissers eraf.

                Parafaanplaat weg

                Zoals je ziet zit daar dus ook nog een soort filter.

                En wat betreft je kachel motor zet daar toch een andere in , anders blijf je aan het tobben.

                Succes ! :thumb

                #18101320
                h67racing
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  4 August 2008

                  Diverse online aanvragen gedaan bij onderdelenlijnen, verwacht morgen reacties en dan is het bestellen en inbouwen en hopelijk weer genieten van de opel :D
                  Stefan, bedankt voor de duidelijke foto’s, ze hebben me echt geholpen, goed bezig hier op het forum! :thumb

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.