Verwarmde spiegels

Forumindex Forums Modellen Tigra Verwarmde spiegels

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208274
    Nikita71
      Lid sinds:
      1 August 2008

      Ik wil graag verwarmde spiegels aangezien ik het zicht met slecht weer nu vreselijk slecht vind maar ik heb dus helemaal niks electrisch hieraan, hoe moeilijk is dat dan om deze te instaleren en wat kosten deze, iemand misschien een idee voor mij, lees het graag, bedankt en groetjes van Nikita :thumbup

      #17452644
      Counterstrike
        Lid sinds:
        2 November 2005

        Je moet dan sowieso ook electrisch bediende spiegels… Orgineel zou mooi zijn, die kun je vast wel op de sloop ergens scoren.

        Of er al voorbereiding voor ligt, geen idee…

        #17452645
        Nikita71
          Lid sinds:
          1 August 2008

          Heb het al gevraagd bij een onderdelen bedrijfje maar het kost voor mij een heleboel dus ik denk dat dit er niet in zit, bedankt voor je reactie, groetjes Nikita

          #17452646
          Boterletter
            Lid sinds:
            27 December 2008

            Nikita.. waar kom je eigenlijk vandaan ? Ik weet hier in de buurt van Rotterdam wel een paar adresjes waar je eventueel wat zou kunnen vinden.

            #17452647
            Nikita71
              Lid sinds:
              1 August 2008

              Hoi Boterletter, bedankt maar ik leg me er voorlopig bij neer want ik heb wat rekeningen binnen gehad waar ik niet omheen kan, thx voor je reactie, groetjes Nikita

              #17452648
              Boterletter
                Lid sinds:
                27 December 2008

                origineel gepost door Nikita71
                Hoi Boterletter, bedankt maar ik leg me er voorlopig bij neer want ik heb wat rekeningen binnen gehad waar ik niet omheen kan, thx voor je reactie, groetjes Nikita

                ja :vertag helaas.. dat kennen we allemaal :swear nou ja.. zolang ze niet van onze vrienden op het CJIB (de flitsnichten) afkomen, moet het maar he ;)

                #17452649
                Boterletter
                  Lid sinds:
                  27 December 2008

                  … Als je toevallig een oud vrouwtje hebt kunnen beroven … http://www.onstar.nl/ daar staan ze voor iets van € 62,- p.st.. viel mij heeeeeel erg mee.

                  #17452650
                  Nikita71
                    Lid sinds:
                    1 August 2008

                    Hoi, bedankt voor je tip maar ik heb niet alleen een spiegel nodig, de bedrding enzo zal ook moeten worden aangesloten, nee bedankt ik heb het maar van mijn verlanglijstje geschrapt, groetjes Nikita

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.