versnelde voorruitontdooiing

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen versnelde voorruitontdooiing

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206639
    wouls
      Lid sinds:
      2 April 2007

      Dag allemaal,

      Ik ben een echte leek als het over de techniek van de auto gaat.
      Ik bezit een Combo Tour 1.7 van 2 jaar oud.
      Hierop liet ik als optie een versnelde voorruitontdooiing plaatsen (Wesbo motor of zo iets???(extra motor die de koelvloeistof opwarmt denk ik en die op diesel draait)).
      Ik heb echter de indruk dat die niet altijd werkt (motortje wordt niet warm en er komt geen rook uit de uitlaat van dat motortje.
      In de garage zeggen ze mij dat die pas aanslaat onder de 8°C en wanneer de koelvloeistof kouder is dan 85°C.
      Ze houden mij wat aan het lijntje met technische uitleg en zeggen dat alles werkt.

      Is er een simpele manier om de werking te testen?

      vriendelijke groeten,

      wouls

      #17391022
      corsa-erik
        Lid sinds:
        8 January 2007

        origineel gepost door wouls
        (Wesbo motor of zo iets???(extra motor die de koelvloeistof opwarmt denk ik en die op diesel draait)).
        Ik heb echter de indruk dat die niet altijd werkt (motortje wordt niet warm en er komt geen rook uit de uitlaat van dat motortje.
        In de garage zeggen ze mij dat die pas aanslaat onder de 8°C en wanneer de koelvloeistof kouder is dan 85°C.
        Ze houden mij wat aan het lijntje met technische uitleg en zeggen dat alles werkt.

        Is er een simpele manier om de werking te testen?

        vriendelijke groeten,

        wouls

        zo iets heet een Webasto, en ze zullen wel gelijk hebben, die werken alleen als het koud is, en zo koud is het de laatste tijd niet.

        #17391023
        wouls
          Lid sinds:
          2 April 2007

          Misschien heb ik mij niet duidelijk uitgedrukt.