Verschillen remvloeistofreservoirs

Forumindex Forums Modellen Manta Verschillen remvloeistofreservoirs

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17237947
    Tomvt
      Lid sinds:
      2 July 2004

      na een hopeloze zoektocht naar een nieuw reservoir ben ik mar tussen de onderdelen gaan zoeken voor een redelijk nette oude.nu heb ik iig 2 verschillende gevonden 1 heeft vulgat in t midden van t potje zitten en de andere zit t vulgat aan de kant van de bekrachtiger.welke kan ik t beste monteren?

      Mvg tom

      #17881888
      postbusmanta
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 July 2004

        Ik denk die met de dop aan de kant van de rembekrachtiger.

        Als hij maar in de hoofdremcilinder past zonder te lekken.

        #17881889
        jethro
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 February 2008

          Het gaat om de aansluiting in de hoofdremcilinder, waar de dop zit maakt niet uit. ;)
          :jerry

          #17881890
          Tomvt
            Lid sinds:
            2 July 2004

            zit ook verschil in schotje, bij de ene lopen de schotjes tot boven door, met een klein gaatje bovenaan en bij de andere lopen de schotjes niet door tot bovenaan… :jerry

            #17881891
            manta2
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 July 2004

              Delco heeft het vulgat in het midden, ATE aan rembekrachteging zijde.
              Kunnen onderling niet verwisseld worden, afstand van bevesteging verschillen.

              #17881892
              Tomvt
                Lid sinds:
                2 July 2004

                de 2 die ik hier heb kunnen gewoon uitgewisseld worden, bevestiging is precies hetzelfde, als dat niet zo was dan had ik de vraag hier niet hoeven stellen want dan was t makkelijk welke ik erop moest zetten…

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.