Vers geimporteerde Corsa C aanschaffen

Forumindex Forums Modellen Corsa Vers geimporteerde Corsa C aanschaffen

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272706
    basss27
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 February 2013

      Ben aan het rondkijken voor een leuke auto voor een bekende. Liefst 5 deurs. Heb een aantal Corsa C’s online bekeken en vandaag een ritje gemaakt in de volgende Corsa Z12XE. Motor klinkt perfect en auto rijdt prima.

      http://tinyurl.com/corsa2004import

      We kwamen aan en de verkoper vertelde ons dat de auto dus geimporteerd is…

      Heb o.a. geluisterd naar de ketting bij koude start en die lijkt prima in orde te zijn. Verder lijken de ashoezen vervangen te zijn naar nieuwe dus daar lijkt ook niks aan de mankeren.

      Wel de volgende punten:

      – Auto is dus net naar Nederland toegekomen
      – Beginnende roest achterklep
      – Behoorlijke krassen op het dak
      – Flinke gebruikerssporen rondom
      – Verweerde koplampen

      Hierdoor trek ik mijn twijfels… Wellicht heeft de auto misschien wel meer km gelopen en is hier aan gerommeld. Is dit met een OpCom te achterhalen?

      Ik heb gemengde gevoelens hierdoor, maar wellicht is dit onnodig en heeft een van jullie meer ervaring met dit soort dingen?

      #18290150
      Dr.Ed
        Lid sinds:
        9 October 2011

        D’r zal ook wel een bijbehorend prijskaartje aan zitten. Bij twijfel gewoon niet doen…..

        #18290151
        basss27
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 February 2013

          3000 euro voor een Corsa C uit 2004 met 147dkm

          #18290152
          xladage
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 July 2008

            Dat vind ik wel fors, voor dat ged kan je een dealer onderhouden nederlander met NAP krijgen

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.