Verlies van remdruk

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17248703
    hans-rekord-e
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 January 2011

      Na het reviseren van de remklauwen van mijn rekord e2 doet zich het volgende probleem voor , We hebben alles ontlucht maar als ik de motor start velies ik bijna alle remdruk ,niet alles ,maar kan pedaal wel heel ver intrappen en een noodstop zit er niet meer in .
      weet iemand hoe dit kan ?

      #18019525
      Freestyler
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 January 2006

        nergens lekkage?

        Anders alles nog een keer extra ontluchten (en niet te snel tevreden zijn, dus langer doorgaan dan voorheen)

        #18019526
        Marthveld
          Lid sinds:
          18 May 2012

          Hoi,
          Het kan zijn dat er ergens een luchtbel zit die je er met normaal ontluchten niet uitkrijg.wij gebruiken in onze werkplaats een pulserende ontluchter.misschien is er iemand bij jullie in de buurt die ook zoiets heeft!

          succes,Martin

          #18019527
          hans-rekord-e
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 January 2011

            we zijn best lang bezig geweest met ontluchten en minimaal een halve liter er door heen gejaagd ,maar wat ik vreemd vind is dat ik remdruk kwijt raak als de motor loopt en weer terug heb als ik de motor uitzet

            #18019528
            peter777
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 January 2011

              @hans-rekord-e wrote:

              we zijn best lang bezig geweest met ontluchten en minimaal een halve liter er door heen gejaagd ,maar wat ik vreemd vind is dat ik remdruk kwijt raak als de motor loopt en weer terug heb als ik de motor uitzet

              Trek vor de grap eens de vacuumslang uit je bekrachtiger en ga met een strookje papier in het gat. Als er veel olie in zit is je hoofdremcilinder gaar. Zoek er 1 van een B omega mv6 en je wil nooit meer terug :)

              #18019529
              deziggy
                Lid sinds:
                3 January 2006

                dat je pedaal wegzakt als je de motor start is normaal, dat betekend dat je bekrachtiger werkt.

                heb je ook de achterremmen ontlucht ?

                #18019530
                hans-rekord-e
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  27 January 2011

                  @deziggy wrote:

                  dat je pedaal wegzakt als je de motor start is normaal, dat betekend dat je bekrachtiger werkt.

                  heb je ook de achterremmen ontlucht ?

                  ja alles meerdere keren ontlucht ,zal idd eens kijken met papiertje in de bekrachtiger

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.