verkeersbordherkenning

Forumindex Forums Modellen Crossland verkeersbordherkenning

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18438979
    Bing69
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 September 2021

      Gisteren de nieuwe Crossland GS opgehaald.

      Volgens de folder zou er verkeersbord herkenning op moeten zitten, zowel de dealer als ik kan het niet vinden. Iemand toevallig een tip?

      #18438996
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Moet met het navigeren werken.

        Welke kaart heb je?  Versie 20.0.0 is de nieuwste :smiley-car:

        #18439002
        Bing69
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 September 2021

          [quote quote=18438996]Moet met het navigeren werken. Welke kaart heb je? Versie 20.0.0 is de nieuwste :smiley-car:[/quote]

           

          Ik heb geen navigatie maar in de folder staat duidelijk dat dit standaard aanwezig is:Schermafbeelding 2021-09-29 om 13.46.35

          #18439104
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Dus geen navigatie aan boord. Zou dan bij het stuur op en tussen de meters moeten verschijnen denk ik.

            Anders naar de dealer, die heeft jou deze auto zo verkocht met de specificaties zo als hier boven in jou bericht.

            :smiley-car: :smiley-car:

            #18439177
            Bing69
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 September 2021

              Blijkbaar een fout in de folders van Opel. Vanwege apple carplay geen navigatie gepakt. Echter zoals boven vermeld staat het wel in de folder net als sfeerverlichting in de portieren bij de GS line (ook niet aanwezig). Navigatie is een optie. Er is me een compensatie aangeboden :applause01:

              #18527121
              JFK
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 August 2017

                Ik heb hetzelfde. Crossland met verkeersbordherkenning maar er staan meer streepjes in het verkeersbord dan de max snelheid. Hij laat ongeveer 10 sec de snelheid zien en dan komen er streepjes. Pure oplichting van Opel. Alles wordt afgeschoven naar de dealer alszijnde defect maar in de leenauto (Corsa) exact hetzelfde. Iemand ideeen hoe te handelen? Anders ga ik het via de rechtsbijstand doen. Ze verkopen ets wat je niet krijgt.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.