Vering Mokka

Forumindex Forums Modellen Mokka Vering Mokka

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17263698
    Remalk
      Lid sinds:
      27 January 2014

      Rijd met een snelheid van 160 km met 4 personen in de auto op de A31 in Duitsland. De auto begint te deinen en stopt niet. Moest op een gegeven moment vol in de ankers anders was ik in de vangrail beland. Melding gemaakt bij de dealer en de achter schokbrekers (fietspompen volgens de dealer)zijn vervangen. Probleem dus niet opgelost. Zijn er meer Mokka rijders die hier nare ervaringen mee hebben. Is hier ook een oplossing voor. Koni, Monroe leveren geen schokbrekers voor de Mokka en de klantenservice Nederland laat je hiermee in de kou staan.

      #18211394
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Op wat voor manier en waarna begon die te deinen?

        #18211395
        Remalk
          Lid sinds:
          27 January 2014

          Door de oneffenheden in de weg. Het deinen begint en wordt steeds erger. Voor mijn gevoel zijn de schokbrekers te licht om het deinen te neutraliseren.

          #18211397
          Jones Newton
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 September 2013

            Misschien een rare vraag maar had je al een lange tijd aan 1 stuk gereden?
            Als schokdempers warm worden word ook de werking minder als je dan met 4 personen 160 rijd een paar 100 kilometer dan heb je het wel over een redelijke belasting van de dempers.

            Gr

            #18211396
            Remalk
              Lid sinds:
              27 January 2014

              We hadden 100 km gereden. Op de 31 kun je laat vaak vlot doorrijden. Met een Nissan Qashgai voorheen geen enkel probleem. Het ergste is dat Opel de kop in het zand steekt. Ze komen pas in actie als het kalf verdronken is .

              #18211398
              Hoeffie
                Lid sinds:
                4 November 2011

                Ik heb ook de ervaring dat de schokdempers niet helemaal doen wat er van ze verwacht mag worden. Bij het passeren van een redelijk flauwe drempel veert de auto al helemaal in tot de aanslagpunten. Heb ik met mijn vorige Opels nooit last van gehad.
                Is er al een oplossing bekend voor dit probleem? Hoor het graag.

                #18211399
                kaneelschep
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 November 2004

                  Ik rijd zo vaak hele stukken met vol gepropte autos. Ouwe Volvo 850 en Audi a6.
                  Nokje vol met zooi. 2 honden en altijd tenminste 3 mensen.
                  En dan 1400 km heen. En weer terug. Alleen stoppen om te tanken en meteen verder. Af en toe flink tegen de 200.
                  Gebeurt helemaal nul met die schokdempers..
                  Laat staan met deze nieuwe mokka.
                  Kan toch niet.. Is gewoon iets heel erg niet goed mee

                  #18211400
                  warhamstr
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    20 August 2009

                    Dat is idd echt niet goed, en bij normale drempels al in de blokken?? :wtf :wtf :puke

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.