Veren standaard of niet

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Veren standaard of niet

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277819
    Hilko
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 October 2008

      Hallo,

      Gisteren heb ik mijn Astra H OPC van 2006 eens goed van onderen bekeken tijdens de oliewissel e.d.
      Tot mijn verrassing zag ik rode Irmscher-veren zitten en vraag me af of dit de standaard OPC-veren zijn of dat er (toch) verlaagde veren op zitten?
      Helaas kon “mijn” Opel-monteur niet vertellen of dit de standaard-veren zijn, vandaar deze vraag.
      Als het verlaagde veren zijn, kan ik dan aan de merktekens op de veren zien hoeveel de verlaging is?

      #18325603
      Shane_Astra_g
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 December 2012

        Rode veren zijn zowizo niet orgineel. Als je de type nummer op internet intikt, mischien vind je dan wat meer info. En anders contact opnemen met irmscher.

        #18325604
        Dolby
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 May 2008

          Lijkt erop dat deze veren door een andere eigenaar is gemonteerd geworden. Standaard na mijn mening hebben de OPC wel aparte vering maar zeker geen irmscher (rode) vering. :thumb

          Maar Irmscher vering zou zeker wel heerlijk rijden lijkt me. :wors :thumb

          #18325605
          Nick-GSI
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            idd opc heeft standaard gewoon zwarte veren, dus de vorige eigenaar heeft hem verlaagd

            #18325606
            Hilko
            Deelnemer
              Lid sinds:
              8 October 2008

              Bedankt voor jullie info. Mijn vermoeden is bevestigd, hij is verlaagd.
              En voor als je van stugge veren houdt, rijdt hij inderdaad prima. Niets meer aan doen dus.
              Wel vreemd dat ik op de Irmscher-website geen info over verlagingsveren van Astra H OPC kan vinden. Bij alle Astra (GTC)-modellen las ik “niet voor OPC”.

              #18325607
              warhamstr
              Deelnemer
                Lid sinds:
                20 August 2009

                Zijn het dan H&R veren?

                #18325608
                Hilko
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  8 October 2008

                  Nee, het waren duidelijk echte Irmscher-veren, want dat stond er in het wit op. Zal ze nog eens oppoetsen om de overige cijfers en letters te bekijken (bijv. bij de winterwissel).

                  #18325609
                  warhamstr
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    20 August 2009

                    Idd, alle Irmscher veren staat apart bij ‘niet voor OPC modellen’

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.