Ventilatie vraag

Forumindex Forums Modellen Karl Ventilatie vraag

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18344173
    Jampie63
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 June 2016

      Hoi allemaal,

      Even een vraag over het ventilatie systeem van de Karl.
      Als wij de ventilatie op front zetten blaast de lucht niet alleen op het raam maar ook op de beenruimte,
      nu is mijn vraag of dit zo hoort?

      Grt. Jampie63

      #18344231
      kobus1960
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 August 2015

        Volledig linksom is volgens het icoon alleen front, bij mij is dat ook zo.
        Zet je m daarbij ook op recirculatie lijkt het idd of er ook lucht langs je
        voeten stroomt, logisch, hij gaat circuleren. Even off topic, wat ik niet
        handig vind aan de regelknop is dat als je m helemaal op de vooruit zet,
        dus volledig rechtsom. de airco ook aan springt. Geen vrije keuze, vooruit
        mét of zonder airco. Onze Karl heeft geen last van vocht, dus ik heb niet
        altijd airco nodig om vooruit schoon te houden. Dit is geen storing, hoort
        volgens handleiding zo.

        #18344241
        Jampie63
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 June 2016

          Hoi kobus 1960,

          Wij hebben een Karl met klimaat control en daar werkt het niet met een draaiknop maar met
          tiptoetsen, een kennis van ons heeft wel een Karl met een draaiknop en als die hem op helemaal
          naar rechts draait (dus alleen op de voorruit) komt er geen luchtstroom naar de been ruimte
          Als wij hem alleen op de voorruit zetten komt er alsnog een luchtstroom naar de beenruimte en volgens
          ons hoort dat niet zo.

          Grt

          #18344286
          Jampie63
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 June 2016

            Vandaag bij de dealer geweest en probleem is verholpen

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.