vektra 2.2 lpg

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum vektra 2.2 lpg

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18392712
    teun40zutphen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 August 2011

      als die kouwt is hoor je niks bij warmen moten  hoor je tik en zet je uit   slaat die niet meer aan

       

      ??? ook wasap hep ik 0649182288 :dank-u:

      #18392716
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Bedoel je meer een Ratel? Rammelt die bij koude start? Wat is de km stand? Is de ketting al ooit vervangen?

        #18392774
        teun40zutphen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2011

          lijk op lagen geluid  maar ketting weet ik niet  maar iemand zeg een of anderen eg klep ik weet ge woon niet meer  maar weet niet waar je weg komt  wie weet kan jij veer helpen ik bu tal wel als redelijk prijs is wel   0649182288   kom zelf uit hoogezand  auto staat al manden in schorsing kan wel aan lopen maken en laten hoorn

          #18392824
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Als die flink rammelt dan zal het niet de EGR klep zijn, maar de ketting, die moet vaker vervangen worden bij dit type motor. Start die koud ook slecht?

            #18392843
            teun40zutphen
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2011

              nee staat mu teen wel lijk mij iets in kop   kon vroegen ales zelf  maar  naar mu broeten  krijs niet ens wiel bout meer los kan niet meer  en ook geen zin mer in  is beet je ge dan met mu leeftijd  copd  dus wil niet meer  ik haat graag zelf wilen doen maar  is my te veel ge worden

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.