veerpootlager Opel crossland

Forumindex Forums Modellen Crossland veerpootlager Opel crossland

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18360298
    wktimmermans
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 September 2018

      sinds december vorig jaar hebben wij een Opel crossland. al  vanaf de eerste dag problemen met krakend geluid tijdens sturen. nu zijn inmiddels alle 2 de veerpootlager vernieuwd. maar het geluid blijft. gisteren terug naar de garage en die zegt Opel heeft dit in onderzoek omdat er veel klachten zijn . is dit jullie bekend

      #18360361
      wtjong
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 April 2018

        Ik heb hetzelfde probleem met mijn Crossland. Ook bij mij zijn de lagers vervangen maar geen resultaat. Daarna is er een bepaald soort vet aangebracht, maar ook geen resultaat. Nu worden binnenkort deveerpoten (schokdempers) vervangen. Ik hoop dat dat dan resultaat geeft. Duidelijk dus dat ze niet weten wat het is.

        #18363223
        driver47
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 January 2019

          Ook probleem bij het kort draaiend achteruit rijden van onze oprit blokkeren de wielen (spoor van band  kan men zien op trottoir).  Hebben nieuwe schokdempers vooraan ingestoken omdat die er inzaten niet goed waren . Is verbeterd maar nog altijd blokkeert het wiel  .  De garantie loopt af in juni en ik denk dat ik de lul zal zijn. Het is mijn 6 opel kan ik koop nog nooit problemen gehad tot nu.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.