Vectra Startslot

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra Startslot

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18406386
    DavyWanders
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 August 2019

      Hoi allemaal,

      Ik heb net mijn startslot geprobeerd over zetten in een andere behuizing, maar nu wil hij niet draaien. Ik heb dit ‘op tafel’ gedaan, omdat ik ook met de CIM bezig was. Omdat ik de sleutel niet gedraaid krijg, kan ik m er ook niet meer uitkrijgen. Ik kan ook de pin van t stuurslot zien zitten. Had ik dit niet op tafel moeten doen of is er iets anders mis? Ergens heb ik t gevoel dat de cylinder er niet ver genoeg in wil, maar dat weet ik niet zeker. Iemand n idee?

      CA5650B8-E521-4DC4-B10C-9C64061207AA93335435-1719-440D-9418-5F04561A8FC9

      #18406477
      Corsa_GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Heb je de sleutel er de hele tijd in gehad, dus vanaf het loshalen van het slot en er weer inzetten?

        Zo niet, dan is het onbruikbaar geworden zover ik weet.

        #18406491
        DavyWanders
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 August 2019

          Hoi Corsa,
          ja de sleutel is er inderdaad in geweest tot ik het slot in de behuizing heb gezet. Maar misschien dat ik de sleutel toch te vroeg er weer uit heb gehaald en het slot nog niet helemaal goed zat? Ik heb overigens het gevoel dat alle pinnen gewoon soepel indrukken en goed terugkomen. Wat gaat er mis als de sleutel tussendoor verwijderd wordt?

          #18406659
          Corsa_GSi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Als je de sleutel tussendoor er uit haalt, dan wordt het slot onbruikbaar.
            Hoe het precies zit weet ik helaas niet.
            Mogelijk dat je op Facebook Wim Oudshoorn (WimV6 hier op het forum) kan benaderen.

            #18406711
            DavyWanders
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 August 2019

              Ik heb m uiteindelijk naar n slotenmaker gebracht, deze heeft m kunnen repareren. Hij wist me te vertellen dat t binnenwerk ‘kapot’ was, maar liet niet echt iets los over wat dan.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.