vectra c stuurbekrachteging

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum vectra c stuurbekrachteging

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18344616
    vectragt
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 January 2005

      Hoi ik zit met een probleempje me stuurbekrachteging kapte er plots mee .nou kan ik wel gelijk voor een andere pomp gaan kijken .maar kan het ook wat anders zijn .
      groetjes mark

      #18344632
      dockedmarc
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 August 2011

        als ik het goed zeg zijn alle pompen van een vectra c elektronisch aangestuurd, wellicht is de aansturing weg.
        dit zou een fout melding op het dashboard moeten geven, maar je weet maar nooit.
        begin eerst met uitlezen.

        #18344637
        vectragt
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 January 2005

          oke kreeg geen foutmelding op het dashboard .en uitlezen .gaf c-1625 maar wat het inhoud kon ik zo snel niet vinden .
          groetjes

          #18344658
          dappie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 July 2008

            Ik heb even gezocht dit is wat ik vond op 1625= Engine control module (ECM) – malfunction.

            En gaat het hier om een c of een b Vectra, zover ik weet word de c electronichs aan gestuurd, maar de b niet.

            #18344663
            vectragt
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 January 2005

              [quote quote=18344658]Ik heb even gezocht dit is wat ik vond op 1625= Engine control module (ECM) – malfunction.

              En gaat het hier om een c of een b Vectra, zover ik weet word de c electronichs aan gestuurd, maar de b niet.

              [/quote]

              Klopt gaat indd om een c vectra bj 2002
              groetjes mark

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.