Vectra c mankementen?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18361749
    Rene1805
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 November 2018

      Hallo ik zal mij even voor stellen ik ben René en ben sinds kort een trotse eigenaar van een vectra c 2.2 met 220.000 op de teller uit 2004 .ik ben er hartstikke blij mee.ik heb de auto nu een week en ja helaas hij heeft wat mankementen. 1 linker wiel sensor is lek en 2 de dynamo heeft het vandaag begeven dus stond stil…Ik ben gelukkig goed met mijn handjes dus de dynamo is er inmiddels uit en de nieuwe is besteld inclusief een nieuwe snaar… verder vind ik de auto soms wat schommelen in de stoel de bij rijder merkt dit ook is niet continu maar soms ik heb de voor banden op nieuw laten balanceren, maar heeft dit probleem soms nog steeds, zijn er tips wat dit kan zijn? Verder zou ik graag willen weten wat nooit kwaat kan om te controleren, ik wil er graag weer een top auto van maken want hij rijd echt heerlijk comfortabel. groetjes René

      #18361751
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Bedoel je de bandenspanningssensor?

        #18361753
        Rene1805
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 November 2018

          Ja klopt ook die heb ik besteld.hij zal alleen even bij de garage ingeleerd moeten worden.

          #18363609
          dockedmarc
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 August 2011

            De bandenspanningsensor die lekt is meestal alleen een rubbertje. Hier zijn vaak reparatie setjes voor te krijgen. Een hele nieuwe sensor plaatsen is in deze dus overbodig. Heb hetzelfde gehad.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.