Vectra C afstandbediening CV

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra C afstandbediening CV

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #18354065
    ricardowijhers
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 August 2016

      Hallo allemaal,

      Ik ben Ricardo Wijhers en ben eigenaar van een zwarte Vectra C GTS 1.8 uit 2004. Nu heb ik een issue met de afstandbediening van de centrale deurvergrendeling. Met de sleutel werkt het wel dus ik vermoed dat het met de afstandbediening te maken heeft. Onderstaand heb ik al gedaan.

      Batterij verwisselt – Sleutel reset (dit lost het voor een paar minuten op)

      Liefste wil ik geen nieuwe sleutel laten maken/programmeren.

      Iemand nog ideeën wat ik zou kunnen doen voordat ik een nieuwe laat maken/programmeren.

      Alvast bedankt!

      Gr, Ricardo

      #18354103
      computerbug
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 April 2011

        Hoi, ricardowijhers

        Ik ben bang dat de sleutel niet het probleem hoeft te zijn.

        Controleer de draden in de rubberen tule tussen de post en je deur, vaak is dit het probleem, is dat het niet, kunt u verder gaan met de oplossing.

        ->Hier<- en ->Hier<-een filmpje hier over, u kunt er vast geen mieter van de taal verstaan, maar de beelden spreken alle talen. :good:

        #18354124
        Dennism
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 March 2018

          <p style=”text-align: left;”>Heftig hoor. Ik ga mijn draden ook bekijken  :scratch:</p>
          Is er ook een oplossing zodat dit niet gebeurd?

          Ik ben nieuwsgierig of het probleem hier zit

          #18354126
          computerbug
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 April 2011

            Een draad er tussen solderen, van 20cm, je legt er een lus in rond je vingers, en stopt het terug.

            Bij mij heb ik het ook moeten doen aan al de deuren, heb verder nog geen problemen er mee gehad.

            #18357998
            VectraC2006
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 July 2018

              Bij mijn Vectra C 2006. Gaan alleen de bestuurdersdeur en de achterklep open en dicht met de afstandbediening. De andere deuren reageren ook niet op het knopje in de auto.

              Iemand bekend mee?? Of zal het ook de bedrading zijn?

              #18358037
              computerbug
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 April 2011

                Hoi, VectraC2006

                Of ik snap de vraag niet helemaal, maar haal er uit dat bepaalde sloten van de cv niet werken.

                Het staat boven u geschreven, al is het maar even de moeite om het de draden te controleren.

                Soms schrikt men wat je daar tegen kunt komen.

                #18358733
                j.smits
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 December 2012

                  Beste forumleden,

                  Ik heb ook problemen met beide sleutels, soms doen ze het goed en vaak moet ik herhaaldelijk drukken om de deuren open te krijgen en soms gaan ze niet open. Sleutels hebben nieuwe batterijen daar ligt het niet aan, ook de knopjes klikken gewoon, er word gezegd dat je dan de bedrading na moet kijken of kan het ook aan de ontvanger in de auto liggen?

                  #18358841
                  computerbug
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    26 April 2011

                    Hoi, J.smits

                    Uiteindelijk staat het in dit topic allemaal al beschreven.

                    Wat je ook nog eens kan checken, of je chassis van je batterijtje nog vast zit aan het printplaatje, die willen wel eens los gaan zitten,

                    en moet dan terug vast gesoldeerd worden, zie de filmpjes terug in het topic 23 maart 2018 om 10:25.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.