Vectra c 2006 2.2 benzine rijd schokkend

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra c 2006 2.2 benzine rijd schokkend

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18463581
    kikro
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 April 2022

      Hallo,

      ongetwijfeld zal mijn probleem al eens besproken zijn, maar ik kan het niet vinden.

      Mijn Vectra c 2.2 benzine 6 bak uit 2006, 246000 km rijd helaas erg schokkerig. Vooral merkbaar met het optrekken en het uitrollen bij bv een afrit.

      Ik heb een maand geleden een grote beurt laten uitvoeren o.a. ketting vervangen (complete set), alle filters, olie, bougies. Een week later ging mijn bobine kapot en vervangen. Ook heb ik de auto uit laten lezen en er kwamen geen foutcodes naar boven en volgens de monteur loopt het toerental ook mooi zoals het hoort. Ik kreeg nog het advies injectie reiniger in de tank te doen. Helaas dit alles heeft geen effect gehad.

      Ik heb het idee dat hij ook niet meer zo fel weg trekt als voorheen vooral schokkerig.

      Heeft iemand een idee wat ik nog kan doen???

       

       

      #18463792
      brembo010
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 September 2020

        Herkenbaar dit probleem dit had ik ook  bij mijn gts 2.2 uit 2006 het begon met schokken later werd het erger toen ging hij ook inhouden conclusie was Hogedrukpomp kapot

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.