Vectra c 2005

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra c 2005

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18372798
    Amnesis_NLD
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 February 2020

      Hallo iedereen,
      omdat ik nieuw ben op het forum stel ik me maar eerst eens even voor
      ik ben rowan 28 jaar en kom uit zuid-limburg ik ben werkzaam als Detailer/Monteur
      bezit vanaf t begin van mn rijbewijs al opel en sinds kort de Vectra c uit 2005 1,8 16v 178k op de klok
      deze auto is kompleet bone-stock behalve de radio die heb ik er direct uitgehaalt en vervangen voor een kenwood
      mijn vraag aan jullie is is het mogelijk om op deze auto een enkele uitlaat om te bouwen naar een dubbele netzoals de gts heeft door deze uitlaat aanteschaffen en een andere bumperspoiler of hebbe jullie hier slechte ervaringen mee?
      daarbij sinds de aanschaf valde mij op dat alle verwarmings uitgangen perfect werken behalve deze in het midden van t dashboard naast t scherm van de boordcomputer (beide zijden)
      en heeft iemand toevallig nog een mooie set vectra c OPC wielen liggen ? ik kan ze nerges uithalen :help:

      Met vriendelijke Groet,
      Rowan

      #18372808
      Huiting88
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 March 2015

        Hey Rowan welkom op het forum

         

        Leuk dat je ook een vecttra rijdt , ik heb ook de 1.8 maar dan de GTS uitvoering

        Wat jij wil met je uitlaad ben ik toevallig nu mee bezig

        Kheb een extra demper gekocht en 2 dikke ovale sierstukken en gaan we volgende week zaterdag monteren , bij mijn auto zit er al wel extra ruimte voor een 2e demper en die uitsparing voor de sierstuk maak ik zelf

         

        Dus alleen wat laswerk en dan is het klaar

        #18372823
        McKaamos
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 December 2009