Vectra C (2003) 2.2 16v, houdt in!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra C (2003) 2.2 16v, houdt in!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #18349066
    Nani-Vectra
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 October 2017

      Beste Vectra liefhebbers!

      Mijn Vectra C houd sinds 1,5 week in. Tijdens het optrekken vanuit stilstand stottert hij op het moment zodra hij 2000 toeren aantikt.

      Zodra ik op de snelweg met een warme motor wil accelereren vanuit pakweg 70 km/u naar 140 dan houd hij op het moment dat ik de 140 aantik in. Daarna Werkt hij tegen zodra ik hem laat teruglopen tot 100 kn/u om vervolgens weer op te willen trekken Houd hij steeds in.

      Ik heb laatst de gasklep schoongemaakt en tijdens het uitlezen gaf hij geen foutcode(s) aan ik ben ten einde raad. :cry:

      Iemand misschien ideeen/suggesties?

      #18349067
      Nani-Vectra
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 October 2017

        Vectra type is Z22 se

        #18349071
        Stefan662
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 August 2012

          EGR klep ?

          #18349077
          Nani-Vectra
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 October 2017

            is het misschien een optie om hem schoon te maken dan? Of lijkt het beter om het te vervangen, Want tijden het uitlezen waren alle waardes gewoon prima.

            #18349080
            Nani-Vectra
            Deelnemer
              Lid sinds:
              13 October 2017

              Ik zal er in ieder geval even naar kijken

              #18349086
              ketel1
              Deelnemer
                Lid sinds:
                31 January 2016

                Hallo
                Heb zelf dezelfde motor.
                Weet niet of je in de buurt van zwolle woont ? Heb nog een extra gasklep liggen zou je eventueel we kunnen uitproberen.
                Mvg Ramon

                #18349101
                Nani-Vectra
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  13 October 2017

                  Ik ben zelf woonachtend in Rotterdam, maar ik hou zeker deze optie open.. zeker nadat hij vandaag weer begon tegen te werken

                  #18349149
                  Nani-Vectra
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    13 October 2017

                    Vandaag auto weer laten uitlezen en kwam er het volgende naar boven foutcode; p0650.

                    Nadat ik het gewist had liep me auto weer voor even als een zonnetje. Alleen na 2 uur kwam het fout weer boven drijven. Iemand misschien een idee wat het zou kunnen zijn?

                    #18349341
                    Nani-Vectra
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      13 October 2017

                      Auto blijft problemen hebben… vandaag weer uitgelezen en dit keer kwam er naar boven dat de lamdasonde kapot is. Is dit misschien ook de reden dat mijn motor niet zo krachtig is als normaal gesproken en de auto niet stationair wilt lopen?

                      Let me know Please, heb tevens wel al nieuwe besteld.

                      #18349343
                      liviu2004
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        6 April 2014

                        [quote quote=18349149]Vandaag auto weer laten uitlezen en kwam er het volgende naar boven foutcode; p0650.[/quote]

                        P0650 Malfunction Indicator Lamp (MIL) Control Circuit

                        [quote quote=18349149]
                        Nadat ik het gewist had liep me auto weer voor even als een zonnetje.
                        [/quote]

                        Hoe komt het dat een lamp iets te maken heeft met de kracht? :scratch:

                        Wie heeft de lampdraad gesneden? Dus je kan het probleem niet zien als je de auto koopt?

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.