Vectra A check control inbouwen?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra A check control inbouwen?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Vectra V6 CD
    Deelnemer

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag en deze luidt als volgt: ik wil in mijn Vectra A V6 check control in gaan bouwen en nu ben ik rond aan het kijken naar de benodigde onderdelen. Een aantal dingen zijn al binnen handbereik met behulp van Wim(V6). Maar wat is er nu precies allemaal nodig. Om het makkelijker te maken, ik heb een ruitenwisservloeistof reservoir met sensor op de kop getikt, Wim heeft het stukje met de lampjes voor in de kilometer teller liggen samen met de lampen controle unit, ik heb een aantal stekkertjes besteld die nodig zijn.

Voor zover ik weet nu nog een oliepeilsensor (icm een aluminium carterpan van de Vectra B), koelvloeistofreservoir met sensor (andere opties). Maar wat is er daarnaast nog precies nodig? Ik hoop dat jullie me hier nog mee vooruit kunnen helpen.

Groetjes Benjamin

Oenatje
      Deelnemer

remblokslijtagesensoren mis je nog

handig is als je bij alle sensoren ook de stekker erbij hebt met een stuk draad

handig is als wim bij dat brugje met lampjes ook de stekker nog heeft

verder is aansluiten niet zo moeilijk maar wel veel werk, lees draden trekken

iedere sensor heeft maar 2 draden. muv gloeilampencontrolekastje

uit mijn hoofd:

remblokslijtagesensor: geel/rood en bruin
        olieniveausensor: blauw/rood en bruin
        koelvloeistofsensor: bruin/blauw en bruin
        ruitensproeiersensor: bruin/geel en bruin

Vectra V6 CD
        Deelnemer

Nou hier kom ik in ieder geval al een eindje mee. Maar het bij elkaar zoeken van de onderdelen is denk ik lastiger dan het inbouwen..

Heb een aantal kabeltjes met stekker besteld, maar dit zijn er maar 3.. Kom er dus nog flink tekort..

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.