VDO radio uitbouwen

Forumindex Forums Modellen Astra VDO radio uitbouwen

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222069
    2slow
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 October 2006

      Mn vrouw heeft een Astra G (2001) waar de denk ik originele VDO radio in zit (deze praat namelijk met haar boordcomputer scherm). Maar hoe kan ik deze heel huids uit de auto halen? Het is een VDO (cd) 441 xed geloof ik. Er lijkt een soort van raampje om de radio te zitten. Kan deze er omweg? en hoe zonder deze te slopen.

      Alvast bedankt!

      #17682827
      marcoml01
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 January 2010

        zitter er links en rechts geen gaatjes waar je pennetjes in moet stoppen?

        #17682828
        JPS
          Lid sinds:
          1 August 2010

          … En als je nou die pinnetjes niet hebt, is er dan een truukje ? Ik heb net een 2e (3e) hands Vectra gekocht met zo’n kreng er nog in. Heb wel een pasje met de code, maar geen pennetjes… :cry

          #17682829
          Vanessa310
            Lid sinds:
            3 September 2010

            Volgens mij hadden wij deze radio er ook in zitten. Deze hebben we eruit gehaald met een kleine schroevendraaier.

            #17682830
            Erwin1987
            Deelnemer
              Lid sinds:
              15 September 2009

              of een fietsspaak.

              Erwin

              #17682831
              sw_reijnders
              Deelnemer
                Lid sinds:
                27 October 2005

                of gewoon 2,5 mm2 stroomdraad of sate prikkers :angel
                zijn toch wel zat dingen te verzinnen die je erin kan prikken.

                #17682832
                2slow
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  21 October 2006

                  Vorige week heb ik hem er uit gehaald. Nu enorm spijt van.

                  Uithalen wil ook met dunne schroevendraaiers (of in mijn geval met inbussleuteltjes) Al het maar dun is en stevig is.

                  Probleem is echter in mijn geval. Dat de Astra ook boordcomputer heeft. En die zit via de radio gekoppeld. Dus de BC doet het nu niet meer. Heb de radio (de vdo) maar weer terug gezet in de auto. En doet het nu ook niet meer. Dit moet in de electronica van de auto weer geactiveerd worden. :swear

                  #17682833
                  Frankvanz
                    Lid sinds:
                    9 January 2010

                    4 lange spijkers, 1 in elk gat alle spijkers tegelijk naar buiten drukken en dan aantrekken.

                    #17682834
                    Vanessa310
                      Lid sinds:
                      3 September 2010

                      origineel gepost door 2slow
                      Vorige week heb ik hem er uit gehaald. Nu enorm spijt van.

                      Uithalen wil ook met dunne schroevendraaiers (of in mijn geval met inbussleuteltjes) Al het maar dun is en stevig is.

                      Probleem is echter in mijn geval. Dat de Astra ook boordcomputer heeft. En die zit via de radio gekoppeld. Dus de BC doet het nu niet meer. Heb de radio (de vdo) maar weer terug gezet in de auto. En doet het nu ook niet meer. Dit moet in de electronica van de auto weer geactiveerd worden. :swear

                      Dat vond ik inderdaad ook jammer. We hebben nu helaas ook geen stuurbediening meer, dat was toch wel handig. Maar goed die radio was uit het jaar blok en nu hebben we een radio met bluetooth erin. Dat is ook wel weer handig.

                      Maarre, balen dat hij het nu helemaal niet meer doet joh.

                      #17682835
                      2slow
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        21 October 2006

                        Yep,

                        Nouja ga vanmiddag naar de garage hier, dan zal hij wel weer gaan werken. Maar das wel jammer dat het allemaal zo gekoppeld is aan elkaar.

                        #17682836
                        PVB
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          25 April 2006

                          Dan heb je waarschijnlijk een NCDR1100 navigatie?
                          Het schijnt dat je bij verwijderen van deze radio de accu moet afkoppelen omdat je anders de radio om zeep helpt.

                          #17682837
                          2slow
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            21 October 2006

                            Nee is gewoon een radio, geen navigatie.

                            Hij doet het trouwens weer. Er was een zekering gesprongen. Is me niet niet helemaal duidelijk of er ook nog iets geprogrameerd moest worden.

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.