Van Navi 600 Navi 900 maken

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Van Navi 600 Navi 900 maken

4 berichten aan het bekijken - 76 tot 79 (van in totaal 79)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370919
    WimDaniels
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 January 2020

      Ton bedankt. De link deed het nu ineens wel.

      Groet Wim

      #18409999
      Pandora
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 February 2021

        Hallo allen,

        Zojuist een prachtige Mokka gekocht, maar nu willen we heel graag het navigatiesysteem updaten. Helaas lopen we met de bestanden die hier eerder gegeven zijn (link in het bericht van Ton Machielsen van 6 januari 2019) helemaal vast… We krijgen steeds de melding “5. Batch file not found – Please insert a correct download medium”.

        Tot overmaat van ramp wil het systeem nu ook niet meer uitschakelen – althans, uitschakelen gebeurt als we op de Eject-knop drukken na 10 seconden, maar daarna start hij automatisch weer op na ongeveer een minuut, ook als we de auto inmiddels op slot hebben gezet.

        Is er iemand die ons kan helpen? Of zijn we nu gewoon enorm de sjaak? :help:

        Alvast dank!

        #18410159
        Brainiac65
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 February 2021

          Uiteindelijk is het Pandora en mij gelukt om de conversie naar navi 900 voor elkaar te krijgen. Het probleem zat hem in het branden van de CD die van hoge kwaliteit moet zijn. Het heeft ons 4 cd’s gekost om een werkend exemplaar te krijgen.

          Het lastige hierin was dat de usb stick het prima deed, maar erna het hele infotainment niet meer werkte. Erger nog, hij bleef inschakelen zodat ik de accu moest loskoppelen zodat deze niet zou leeglopen.

          Enfin, de software werkt nog steeds. Zorg wel voor een hoogwaardige CD brand kwaliteit. Liefst lagere snelheid, maar het is ons gelukt met 10x speed.

          #18418281
          marcel1966
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 April 2021

            Hallo,

            Kan iemand mij helpen met uit te leggen wat ik met de dnl folder meot doen?
            Moet ik die folder op de usb stick zetten of moet ik de g_eeu10 en de g_mpeu10 eerst uitpakken en al de losse files op de usb stick zetten?

            Dit deel is voor mij helaas niet duidelijk

            En werkt dit ook als ik al een nieuwe SD card met Europa 2020-2021 heb geinstalleerd?

            Alvast bedankt voor de hulp

          4 berichten aan het bekijken - 76 tot 79 (van in totaal 79)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.