V-snaar poulie loopt aan ??

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) V-snaar poulie loopt aan ??

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    GlennGSI
    Deelnemer

Hallo,

De V-snaar poulie loopt aan op de metalen plaat die erachter zit. Ik had de distributiespanner verkeerd om gespannen ( zie het topic van Cheungy ), deze heb ik vandaag goed gezet daarna alles weer gemonteerd. En toen zag ik dus dat de V-snaar poulie tegen die kap aanloopt.

Tegen die grijze plaat loopt ie dus op aan. ( is niet mijn motor even voor het beeld )

Hier is het te zien, dit is een foto van mijn motor dus.

Hoe kan dit ?? De motor is een Dis motor en origineel dus een multiriem motor.. maar de v-snaar poulie moet ik toch zonder probleme erop kunnen krijgen ?

GlennGSI
      Deelnemer

Heb het ophangpuntje rechtsonder een beetje verbogen en nu zit ie beter, loopt denk ik niet meer aan. Tis alleen nog wel heel krap ertussen.

Fearless
        Deelnemer

Altijd krap daar hoor, had het zelf ook. De metalen plaat was ietsje verbogen denk ik.
          Gewoon een beetje in de goeie richting gedrukt en nergens geen last van nu.

GlennGSI
          Deelnemer

okok dus dan ligt hetniet eraan dat er een v-snaar poulie opzit ivm een multiriempoulie..

Fearless
            Deelnemer

Nee moet niet uitmaken, je kan ze gewoon uitwisselen he.

Die kap raakt heel snel wat krommig, je hoef maar iets te buigen en het loopt al aan.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.