Forumindex › Forums › Modellen › Astra › updates van mijn astra (simons groep a uitlaat)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 januari 2012 om 13:59 #17980604
@Dolby wrote:
Dat ziet er zeker netjes uit. king: Maar het belangrijkste is dat het nu nog lekkerder op de weg ligt vooral in bochten. :thumb
ja dat verschil kun je wel merken, en veel stugger dan de originele vering valt best mee. dus nog steeds comfortabel rijden :D
nu eerst zo gauw mogelijk uitlijnen en de koplampen ff goed laten stellen
3 maart 2012 om 11:15 #17980605Ik heb de achterklep van robert_corsa overgenomen. vorige week opgehaald met een maat van me :thumbup (vectra208v op dit forum).
klep is gister terug gekomen van de spuiter. dus ff samen met mijn broer gemonteerd. ondanks alles nog een hele klus.
De kabelboom in robert zijn achterklep is anders dan de mijne. het motortje van de centrale vergrendeling zat bij mij een andere aansluiting op. en het 3de remlicht had een andere aansluiting. dus ff het 1 en ander omgezet, alles werkt nu naar behoren.
Ik heb erg veel geluk gehad, mijn oude klep zat een draadbreuk in de kabelboom. waardoor een stuk bedrading bloot in de klep lag, de boel had dus op kunnen fikken :swear
resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf :wub
4 maart 2012 om 10:33 #17980606ik ben opzoek naar andere gasveren voor mijn achterklep, met spoilers zijn de originele gasveren niet echt een succes.
iemand toevallig nog wat liggen of een link waar ik ze krijgen kan?
4 maart 2012 om 15:05 #17980607Mooi ! Maar man, wat zijn die bandjes dun :D
4 maart 2012 om 18:38 #17980608staat er netjes bij.
zeer goeie keuze velgen.4 maart 2012 om 18:41 #17980609@kwuyts wrote:
Mooi ! Maar man, wat zijn die bandjes dun :D
haha vind je :D , rijd wel verrekte mooi! zit 205/40/17 onder.
4 maart 2012 om 19:30 #17980610@OscaR-16v wrote:
@kwuyts wrote:
Mooi ! Maar man, wat zijn die bandjes dun :D
haha vind je :D , rijd wel verrekte mooi! zit 205/40/17 onder.
Haha, ziet er ook mooi uit hoor! :D
9 maart 2012 om 18:01 #17980572loop tegen een vreemd probleem aan.
na 5000km moest ik een liter olie bijvullen wat niet meteen een ramp is. nu na 2000km weer een liter olie :wtf begin me nu toch zorgen te maken.
het blok is kurk droog. auto rijd perfect, rookt niet blauw, ook niet als die een tijdje staat en je geeft een goede straal gas. einddemper is december vervangen, maar niet pikzwart van binnen. geen carterdruk. kan niks ontdekken.
het enige wat ik weet is dat de vorige eigenaar amper 7000km aan korte stukjes heeft gereden afgelopen jaar. Auto is dealer onderhouden, altijd 10w40 ingegaan. elke keer bijgevuld met olie van de dealer (10w40)
kan dit de oorzaak zijn door veel condens in het blok? door die korte stukjes? in het begin tikte de motor een beetje als ik de auto net had gestart. dit doet hij nu niet meer.
er wordt normaal in gereden. alleen als de auto door en door warm is trek ik hem wel eens ff goed door. met koude motor NOOIT. ben zeer zuinig op me assie :wub
9 maart 2012 om 23:58 #17980579Goed stuk rijden (2a 300 km lekker vlot rijden.
Olie verversen, en dan nog een keer een lang stuk rijden en daarna het olieverbruik Controleren..
Willem
10 maart 2012 om 09:59 #17980578@wim-v6 wrote:
Goed stuk rijden (2a 300 km lekker vlot rijden.
Olie verversen, en dan nog een keer een lang stuk rijden en daarna het olieverbruik Controleren..
Willem
bedankt voor je reactie. ik zal dat eens proberen. ben benieuwd.
10 maart 2012 om 16:12 #17980577Neem je genoeg tank geld mee? :jerry
10 maart 2012 om 16:32 #17980576@astraTD wrote:
Neem je genoeg tank geld mee? :jerry
haha opzich is me astra best wel zuinig. 1 op 14, 1 op 15 is haalbaar dus dan valt het bij de pomp nog wel mee :thumb
10 maart 2012 om 18:24 #17980575Je nieuwe achterklep met 2 spoilers ziet er top uit. En als je goede gasveren wilt hebben voor je kofferklep zou je waarschijnlijk die van Irmscher moeten zoeken. Ben ik zelf ook op zoek naar. Want nu valt me kofferplek te snel dicht. Best gevaarlijk als je kinderen hebt die helpen met boodschappen uitladen. :vertag
10 maart 2012 om 20:19 #17980574of van bonrath kopen :angel
alleen oppassen als je de klep dichtgedaan heb, en je wilt hem open doen. klep komt letterlijk voor je kop.doen wat wim zegt.
11 maart 2012 om 00:43 #17980573die irmscher gasveren heeft een goede vriendin van mij ook op haar astra zitten met de orginele achterspoiler. zal eens ff kijken of ik die ergens op de kop kan tikken. vind 140 euro voor 2 nieuwe gasveren wel aardig aan de prijs :hmmz
mijn broer kwam met het idee om eens te vergelijken met de gasveren van een astra g station. deze schijnen sterker te zijn dan mijn gasveren.
30 april 2012 om 16:18 #17980611de auto verbruikt gelukkig geen olie, dus dat is uit de wereld :thumb
nu het volgende, ik heb een simons groep a uitlaat(RVS) van Robert_corsa overgenomen. Deze heb ik vandaag onder de auto gemonteerd. wat mij opvalt, de auto hangt in zijn kont. net alsof die zwaar beladen is. echt geen gezicht. voor kun je niet eens meer zien dat hij verlaagd is :hmmz
de vorige eigenaar heeft veel met aanhanger gereden. zullen de achterveren versleten zijn?(zijn de orginele nog)
helaas nog geen foto’s, die volgen nog
30 april 2012 om 17:07 #17980612Ik denk dat er moeheid in het materiaal is gekomen door het te zwaar beladen van de auto. De achteras kan maar een bepaald aantal kg aan, dit is waarschijnlijk te vaak en/of te lang overschreden, waardoor de veer ingezakt is. Als de veren aan beide kanten gebroken zijn op het laagste punt, zie je dit zelfs amper. En hoef je amper te voelen.
En maak je niet druk, een setje veren rondom van Weitec heb je rond de 130 euri. En is betere kwaliteit dan origineel.
30 april 2012 om 17:43 #17980613hoe bevalt het geluid van je groep a?
kan zijn dat je veren niet zo best mee zijn. denk zelf eerder je dempers.
kan ook optisch zijn, je achterwielen staan verder onder je auto dan voor.
je zou 1cm of 2cm spoorverbreders acher kunnen plaatsen, ten eerste staat het beter, ten 2de ook nog eens veel dikker :wors30 april 2012 om 17:45 #17980614@BlueAstraG wrote:
Ik denk dat er moeheid in het materiaal is gekomen door het te zwaar beladen van de auto. De achteras kan maar een bepaald aantal kg aan, dit is waarschijnlijk te vaak en/of te lang overschreden, waardoor de veer ingezakt is. Als de veren aan beide kanten gebroken zijn op het laagste punt, zie je dit zelfs amper. En hoef je amper te voelen.
En maak je niet druk, een setje veren rondom van Weitec heb je rond de 130 euri. En is betere kwaliteit dan origineel.
Ik heb nog een setje verlagingsveren liggen nieuw in de doos. ik zal deze morgenavond monteren zoals het nu lijkt.
2 mei 2012 om 19:54 #17980615@robert_corsa wrote:
hoe bevalt het geluid van je groep a?
kan zijn dat je veren niet zo best mee zijn. denk zelf eerder je dempers.
kan ook optisch zijn, je achterwielen staan verder onder je auto dan voor.
je zou 1cm of 2cm spoorverbreders acher kunnen plaatsen, ten eerste staat het beter, ten 2de ook nog eens veel dikker :worsgister verlagingsveren onder de astra gemonteerd(achter). dit leek nergens op, hij stond achter super laag vergeleken voor :wtf Ik heb de originele veren weer terug geplaatst.
Ik rij al een tijdje met spoorverbreders van een halve cm. Wat voor spoorverbreders had jij er tussen robert? meende dat jij daar ook mee reed.
Hier wat foto’s van de uitlaat, geluid is trouwens super!! binnenkort ff filmpje maken :thumb :thumb
2 mei 2012 om 22:07 #17980616Wat apart van die veren Oscar :shock:
Maar die uitlaat staat er wel heel erg dik onder. Je hebt al een dikke ride maar dit is niet de minste update!
3 mei 2012 om 14:48 #17980617@BlueAstraG wrote:
Wat apart van die veren Oscar :shock:
Maar die uitlaat staat er wel heel erg dik onder. Je hebt al een dikke ride maar dit is niet de minste update!
Ik kon mijn band aan de bovenkant nagenoeg niet meer zien. echt een raar gezicht.
thnx, die uitlaat maakt het totaal plaatje wel af. te danken aan Robert_corsa van het forum :thumb
13 mei 2012 om 19:45 #17980618Ik zou nog ff filmpje maken. Geluid van de uitlaat is niet overdreven, maar precies goed!
[youtube:15b6fsw2]http://www.youtube.com/watch?v=UhZB_UXn6_4[/youtube:15b6fsw2]
14 mei 2012 om 17:02 #17980619wat mij opvalt, de auto hangt in zijn kont. net alsof die zwaar beladen is. echt geen gezicht. voor kun je niet eens meer zien dat hij verlaagd is :hmmz
de vorige eigenaar heeft veel met aanhanger gereden. zullen de achterveren versleten zijn?(zijn de orginele nog)
helaas nog geen foto’s, die volgen nog[/quote]
Misschien zijn je spoilers te zwaar :jerry :jerry
Erg mooie Astra trouwens
14 mei 2012 om 17:21 #17980620@ahrend wrote:
wat mij opvalt, de auto hangt in zijn kont. net alsof die zwaar beladen is. echt geen gezicht. voor kun je niet eens meer zien dat hij verlaagd is :hmmz
helaas nog geen foto’s, die volgen nog
Misschien zijn je spoilers te zwaar :jerry :jerry
haha die reactie had ik kunnen verwachten :jerry :jerry jou astra ziet er trouwens ook super uit!! de goede kleur, en de goede velgen :thumb :thumb
hier nog paar pics van de astra
irmscher grill krijg ik zoals het nu lijkt deze week :D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.