Update software downloaden?

Forumindex Forums Modellen Crossland Update software downloaden?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18384528
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Waar kan ik de nieuwste hardware-update (software-update) downloaden, krijg hem namelijk niet in myopel app.Heb een Opel Crossland X 2018.

      Wie kan mij hier mee helpen. :dank-u:

      #18400199
      Rob1952
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 December 2020

        Ik neem aan dat je de navigatie update bedoelt? Die ligt in Nederland sinds Q3-2019 stil. Je kunt op facebook naar de Opel Crossland X Club Nederland gaan je daar aanmelden en dan zie je daar de mogelijkheid om zowel je firmware te kunnen updaten (wat nodig is anders werken de Kaart updates niet) en nieuwe updates voor je kaarten.

        Helaas doet opel nederland nog helemaal niets om dit te kunnen aanpassen :negative: :negative: :negative:

        #18400208
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          :applause02: rob bedankt voor je bericht, maar heb inmiddels het nodige gevonden . En daar ook anderen op dit forum en die van de Crossland ook.

          Heb een tool via een duitse site gekregen waarmee je de firmware en kaarten mee kan downloaden ook met de license key. :applause02:

          #18401934
          Pinkie.baarn
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 August 2018

            Hoi Avatar,

             

            wil je die Duitse site met me (ons) delen?

             

            Ben hier al langer naar op zoek.

             

            Dank vast!

            #18402680
            Ron68
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 June 2019

              Gewoon hier aanvragen

              https://www.liewesroden.nl/update-aanvragen/

              Dan precies doen wat er in de email staat die je ontvangt Werkt perfect bij mij En gewoon legaal van opel

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.