Unable to decode the Variant Coding Data

Forumindex Forums Overige Op-Com Unable to decode the Variant Coding Data

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18374857
    Jploeg23
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 May 2020

      Beste leden,

      Ik probeer mijn Corsa D te programmeren met cruise control. Nu ik bij “body, body control module, programma variant….

      dan krijg ik steeds het bericht “Unable to decode the Variant Coding Data. The function is not implemented. Please contact developer!”

      zodra ik mijn firmware downgrade of upgrade, update automatische de software hem terug naar v1.45. Iemand een idee hoe ik die message weg krijg van Unable to decode…?

      #18374864
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        De opcom versie die je gebruikt heeft deze functie gewoonweg nog niet in de software voor de geselecteerde type auto.

        #18374909
        Jploeg23
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 May 2020

          Een idee welke software ik dan wel kan gebruiken voor een Corsa D 2011?

          #18374928
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Je kunt proberen een ouder model te selecteren. Corsa D 2008 bijvoorbeeld, maar ik verwacht dat de module er gewoonweg niet voor is gemaakt. En je een tech II of de opvolger hiervan nodig hebt om dit in te stellen.

            #18446799
            Raz
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 November 2021

              Hey man,

              Dit is al een tijd geleden, maar was benieuwd naar hoe je het had opgelost. Ik zit met hetzelfde probleem. Opel corsa D 2011. Heb zo een Chinese clone (vaux com). Een andere bouwjaar selecteren, zoals voorgesteld, doet ook niet wat het moet doen. Ik hoor graag van je!

              Groet,

              Raz

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.