Uitwisselbaarheid dakdragers Astra F

Forumindex Forums Modellen Astra Uitwisselbaarheid dakdragers Astra F

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259130
    2e-c14nz
      Lid sinds:
      5 June 2009

      Hallo allemaal,

      Ik ben momenteel op zoek naar dakdragers voor een astra f. Nu weet ik dat diverse opel onderdelen uitwisselbaar zijn, dus vandaar mijn vraag: Passen dakdragers van andere modellen ook op een astra f? Het gaat om een 5 deurs hatchback uit 1996. Bij voorkeur een merk als Mont Blanc vanwege de persoonlijke ervaring.

      PS mocht je nog iets hebben liggen stuur maar ff een PM dan komen we er vast en zeker wel uit. Alvast bedankt voor de reacties!

      Gr Sander

      #18158387
      kaneelschep
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 November 2004

        je hebt toch 4 van die schuifjes op je dak in de plastic strips? die kan je induwen en opzij schuiven.
        de corsa B en kadett E hebben dat ook. dus die hebben dezelfde dragers. ik kocht paar jaar terug op mp een setje van die originele opel dragers voor 25euro.
        geen enkele reden om speciaal naar dat merk te zoeken.
        dragers zijn dragers.

        #18158388
        Andre_Ede
          Lid sinds:
          16 June 2006

          Die van mijn F kreeg ik niet op me G.

          #18158389
          2e-c14nz
            Lid sinds:
            5 June 2009

            Er zitten als het goed is van die schuifjes op ja. Wij hebben zelf een aantal jaar geleden rond de 40,- voor dragers incl rek betaald. Ik wist alleen niet of ze van een corsa / kadett ook zouden passen. Van een astra g op een astra f wist ik ook niet zeker, nu wel. Thanks! De zoektocht gaat verder.

            #18158390
            turbo.d
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 June 2013

              Ik kocht een jaar of 8 geleden een set Opel dakdragers van de Kadett-E. €5,- rommelmarkt prijs.
              Deze paste prima op de Astra-F, vorige week ook gebruikt op de Astra-G. Werkt prima.

              Owja; op de sleutel van de dakdragers staat Thule.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.