Uitlaatklep inbouwen

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Uitlaatklep inbouwen

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17242849
    Niels0478
      Lid sinds:
      14 July 2010

      Heeft er hier iemand ervaring met een klep in de uitlaat?
      ik zag dit op marktplaats staan
      http://link.marktplaats.nl/479270674″ onclick=”window.open(this.href);return false;
      het lijkt mij dan dat je een soort bypass moet maken voor je middendemper

      #17937066
      JoSchaap
        Lid sinds:
        3 May 2011

        ook lekker voor je motor als je de uitlaat dichtknijpt :jerry

        #17937065
        RISL
        Moderator
          Lid sinds:
          24 January 2011

          Je hebt hiervoor complete sets van Guerilla.
          Heb wat demo-wagens van Guerilla gehoord in Ahoy, tijdens 100% Tuning, erg mooi systeem.

          #17937064
          dion87
            Lid sinds:
            22 August 2011

            ze zijn tegenwoordig wel steeds meer aan het controleren op decibels. maat van me moest laatst ook gas gaan geven en de politie checken.

            enige wat ik dan niet snap is, waarom miepen over een astratje met dik geluid
            maar als een ferarri met standaart geluid daar ver bovenuit komt, doen ze er niks aan..

            #17937067
            Niels0478
              Lid sinds:
              14 July 2010

              @JoSchaap wrote:

              ook lekker voor je motor als je de uitlaat dichtknijpt :jerry

              Daarom ook een soort 2e uitlaat, heeft iemand hier ook ervaring met zn dempers die je kan schakelen met afstandsbediening ?

              #17937068
              RISL
              Moderator
                Lid sinds:
                24 January 2011

                Ik had zojuist wat weinig tijd, ik zal de werking van die Guerilla-klep uitleggen: Die klep maak je voor je katalysator en heeft één ingang en twee uitgangen. De ene uitgang sluit je aan op je standaard uitlaatsysteem. De tweede laat je open, je hebt dan dus gewoon een open uitlaat, of je maakt er een tweede uitlaatsysteem aan.

                Als je deze site even doorbladert, heb je meer details: http://www.guerrilla-exhaust.com/

                #17937069
                Niels0478
                  Lid sinds:
                  14 July 2010

                  Ik snap het systeem nu maar ik vind het veel geld, ik heb al een groep a uitlaat maar ben meer op zoek naar iets zodat ik mijn huidige uitlaat om kan bouwen.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.