Uitlaat systeem Vectra C Station 3.2 V6

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Uitlaat systeem Vectra C Station 3.2 V6

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18374132
    Barry88
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 July 2015

      Goedendag,

       

      ik heb onlangs een Vectra C Station 2004    3.2 V6  aangeschaft.

      Heerlijke auto.

      Nu wil ik er een ander uitlaat systeem (middendemper + einddemper) onder monteren, 1 voor sportiever geluid 2 de binnenwerken van dempers liggen los.

       

      Nu is mijn vraag, past een Vectra OPC systeem eronder ? (onderspoiler achter wordt nog vervangen).

      Of wat adviseren jullie er onder te monteren?

       

      Alvast bedankt voor de info.

       

      Gr Barry

      #18374166
      Corsa_GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004
        #18374223
        Barry88
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 July 2015

          Budget is niet zo groot voor rvs systeem ??. Vandaar dat ik zat te kijken voor 2e hands OPC systeem/ einddemper, wellicht zonder middendempers.

          Of heeft iemand toevallig nog iets sportiefs liggen voor Vectra c station 3.2 ?

          #18374230
          Huiting88
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 March 2015

            Ik heb zelf laatst een duplex gemaakt op mijn gts.. Kijk maar in mijn topic

             

            Ik heb gewoon een einddemper gekocht van een gts en daar 2 dikke sierstukken op gemaakt en die aangesloten op de middenbuis zodat de gassen verspreid eruit komen

             

            Die opc sierstukken zijn wel los tekoop alhoewel ik die echt uber saai vind

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.