Uitlaat kapot

Forumindex Forums Modellen Corsa Uitlaat kapot

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17235493
    Insanity
      Lid sinds:
      31 October 2010

      Sinds gister is me middendemper afgebroken bij de aansluiting van me einddemper.

      Kan het kwaad voor mijn motor of iets dergelijks om zo een tijdje door te rijden. Het bestellen van het onderdeel kost tijd en ik zal toch echt naar me werk moeten.

      #17853855
      Jurgen
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 September 2007

        Kwaad kan het niet, maar als je teveel lawaai veroorzaakt kan je wel staande gehouden worden door oom agent ;) En onderdelen bestellen hoeft geen tijd te kosten, uitlaten van normale auto’s liggen eigenlijk altijd wel op voorraad van de automaterialenzaak. Tenzij je natuurlijk geen standaard uitlaat meer hebt.

        #17853856
        Insanity
          Lid sinds:
          31 October 2010

          Ik heb gelukkig nog wel een standaard uitlaat alleen een remus einddemper, maar ik zit er aan te denken om gewoon maar meteen een middendemper vervanger te nemen. Weer een beetje takkeherrie derbij.:D

          #17853857
          Jurgen
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 September 2007

            Dat duurt idd wel wat langer voor je die binnen hebt. Zonder middendemper en met remus einddemper klinkt wel hard denk ik hoor. Maar het is maar net wat je mooi vindt :P

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.