Uitlaat C18NZ

Forumindex Forums Modellen Kadett Uitlaat C18NZ

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18344556
    johan1981
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 April 2005

      Hoi,

      Voor mijn Kadett E C18NZ Caravan ben ik op zoek naar nieuwe uitlaatdelen. Op dit moment zijn ze nog redelijk, maar op korte termijn is het gebeurd.

      Het gaat om de 2 voorste delen, dus vanaf het spruitstuk tot de katalysator.
      Gaat om de originele opelnummers: OPEL OE 854335 en OPEL OE 854415.

      Heb 1 site gevonden waar ze te koop zijn, maar de verzendkosten worden ivm formaat dik 50,00 euro.

      Als het niet voordeliger kan heb ik geen keuze, maar heb het gevoel dat de verzendkosten lager moeten kunnen, maar misschien zit ik er naast.

      Iemand misschien tips voor mij? Of passen andere delen misschien ook?

      Heb ook al bij Brezan geïnformeerd, maar die kunnen er niet aan komen.

      #18344558
      Vinci
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 August 2009

        Ik heb nog diverse delen liggen voor dit motortype, als ik me niet vergis in een nog goede staat. Wel hatchback… Sowieso nog een spruitstuk met lambda, en het dubbelpijps deel daar aan vast, en sowieso nog een eindddemper. Verdere delen weet ik niet heel zeker of ik ze nog heb, kan effe kijken. In ieder geval gratis af te halen in Hilversum…

        #18344559
        Vinci
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 August 2009

          De 854415 zou nog origineel te leveren moeten zijn volgens mijn stocks lijst, en van Eberspächer misschien nog wel aftermarket ook. 854335 idem, maar bij mekaar zit je wel op een eurootje of 250.

          #18344613
          johan1981
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 April 2005

            Hoi,

            Kun je me misschien een foto sturen van de delen die je nog hebt liggen?

            Heb de dealer nog niet gevraagd, zal ik morgen ook ff proberen.

            Bedankt voor je reactie!!

            #18344794
            Vinci
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 August 2009

              Pm me anders effe je nr. ik heb het ding uit mn opslag gegraven en gefotografeerd. Kan het je effe whatsappen…

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.