uitbouwen auto alarm sparkrite at-80

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie uitbouwen auto alarm sparkrite at-80

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    wfvdijk
    Deelnemer

hallo,

In mijn aangeschafte B-Manta zijn nog wat onderdelen van genoemd alarm aanwezig (wat al niet meer werkte sinds de aanschaf). Vanmiddag heb ik het onderste dashboard verwijderd en al het e.e.a. verwijderd, maar ik zit nog met de besturingsunit in de zekeringkast. Ik tel zo gauw een stuk of 6 aansluitingen (kan ‘m niet helemaal tevoorschijn halen zonder dat ik ook de zekeringkast moet demonteren).

Dit alarm wil ik uitbouwen, maar de Manta moet natuurlijk wel blijven rijden na de uitbouw. Helaas kan ik niets vinden over dit alarm. Heeft iemand voor mij
      – ervaringen met een SparkRite AT-80 alarm?
      – een inbouw schema van dit alarm?
      – adresgegevens van de importeur?

alvast bedankt!

Seth
      Deelnemer

Contact details are as follows for the Sparkrite Car Alarm
        technical.support@stadiumcp.co.uk
        or by telephone at 01429 862616

wfvdijk
        Deelnemer

Bedankt :thumb , ik heb een mailtje geschreven naar dit adres.

Seth
          Deelnemer

No prob, ze helpen mij hier ook altijd om de 5 minuten ;) En daar zijn we voor hé :)

wfvdijk
            Deelnemer

Update: ik heb 2x gemailed naar dit adres (zelfs leesbevestiging), maar geen reactie. Uiteindelijk heb ik wat alarm inbouwers gebeld met de vraag of zo dit alarm konden uitbouwen. Pro Inbouw uit Tilburg heeft toen dit alarm vakkundig uitgebouwd :thumb . (Gelijk af van wat extra bedrading onder de motorkap)

Seth
              Deelnemer

:thumb blij voor je. Maar je weet nu zeker waar je al zeker geen spullen meer van moet kopen :jerry

Grtz Seth

wfvdijk
                Deelnemer

update: Ik kreeg zojuist vanuit de UK een PDF bestand wat op een installatiehandleiding van de AT-80 lijkt (beetje summier, maar het is in ieder geval wat). Dus als iemand deze ook wil hebben, even een U2U.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.