Beste,
Heeft iemand een lijst van welke injectoren bij welk type rekeneenheid horen voor de CIH 1900 en 2000cc motoren die in onder andere in Manta A & B gemonteerd zijn? GT/E modellen, niet GSi motoren
Ik ben een 1900 blokje aan het reviseren voor inbouw in een Manta A, had nog wat losse spullen van injecties liggen om erop te monteren maar na het starten verzuipt de motor. Benzinedruk is 2.8bar, koude startinjector afgekoppelt, luchtschuif open gelaten, injectoren laten reinigen en testen (zijn goed) … niets helpt.
Had hem voordien al laten proefdraaien met een carburator op een motorsteun en dat ging prima.
Ik vermoed dat ik me heb vergist bij de mix van injectie-onderdelen, vandaar mijn vraag. Mijn injectoren zijn grijs en de rekeneenheid heeft een zilveren sticker, ook heb ik een rekeneenheid met blauwe sticker gemonteerd maar het resultaat blijft hetzelfde. De inlaatcollector is van het eerste type (korte gaskabel en stangen om de gasklep te bedienen)
Ik heb de luchtmassameter van een andere wagen overgezet , zonder resultaat en kom er voorlopig nog niet uit wat het euvel is.
:help:
Danny