Two-tone velgen oxidatie onder blanke lak

Forumindex Forums Modellen Grandland X Two-tone velgen oxidatie onder blanke lak

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18396592
    Airwave
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 December 2005

      Heeft iemand anders ook last van oxidatie onder de blanke laklaag van zijn two-tone velgen? Ik heb het bij alle 4 de velgen op 1 of meerdere spaken

      [img]https://tweakers.net/fotoalbum/image/J16PGV9R6hZ9mXjpNGMM08m5.png[/img]

      Wat verder opvalt is dat elke spaak een kant heeft met een dikke blanke laklaag en een dunne laklaag. Als of de lak bij het spuiten uitgezakt is omdat hij op zijn zijkant stond. Alle oxidatie zitten bij elke velg aan de kant van de dunne laklaag. Zie foto:

      Dealer heeft het aangekaart bij Opel, moet nu even goede foto’s gaan opsturen. Maar dit is mijn inziens echt een productiefout… Auto is nog geen 2 jaar oud en heeft 20.500km op de teller.

      #18396770
      Radaway
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 October 2020

        Het lijkt erop dat Opel zijn spullen ook bij Alibaba bestelt  :rolling:

        triest

        #18397365
        MWW
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 February 2020

          het wordt pas echt leuk als Opel straks vraagt:

           

          rijdt u er veel mee buiten?

          staat de auto vaak in de regen?

          je zou eens kunnen googlen of dat niet vaak bij elke two-tone velgen is, maar het ziet er niet goed uit

           

          #18397533
          Airwave
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 December 2005

            Vandaag antwoord van Opel terug, ze gaan ze alle 4 vervangen voor nieuwe velgen :good:

            #18428988
            Tjerk Visser
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 July 2020

              [quote quote=18396592]Heeft iemand anders ook last van oxidatie onder de blanke laklaag van zijn two-tone velgen? Ik heb het bij alle 4 de velgen op 1 of meerdere spaken Wat verder opvalt is dat elke spaak een kant heeft met een dikke blanke laklaag en een dunne laklaag. Als of de lak bij het spuiten uitgezakt is omdat hij op zijn zijkant stond. Alle oxidatie zitten bij elke velg aan de kant van de dunne laklaag. Zie foto: Dealer heeft het aangekaart bij Opel, moet nu even goede foto’s gaan opsturen. Maar dit is mijn inziens echt een productiefout… Auto is nog geen 2 jaar oud en heeft 20.500km op de teller.[/quote]

              Hoi Airwave, ik heb geconstateerd dat mijn wielen dezelfde oxidatie beginnen te vertonen.

              20210806_191356

              Denk dat ik dus ook maar Opel Nederland moet gaan benaderen. Zeker gezien het feit dat ze bij jouw de wielen gewisseld hebben.

              Groet Tjerk

              #18429051
              juruca
              Deelnemer
                Lid sinds:
                16 January 2005

                Maak je geen illusie: alles komt tegenwoordig uit China…..

                #18429915
                Astroide01
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  5 June 2011

                  Mijn vorige two-tone velgen hadden precies het zelfde euvel. Hopelijk heb je hier bij je nieuwe set geen last van na zoveel duizend kilometer… Lijkt idd op een productiefout.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.