Twee vragen…

Forumindex Forums Modellen Astra Twee vragen…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18369673
    John67
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 October 2019

      Ik heb sinds kort een Opel Astra Tourer Turbo Cosmo uit 2014. Ik heb twee vragen, wellicht dat iemand hier antwoord weet daarop…

      1. Is het mogelijk om een verlichte versnellingspook te monteren met rood licht?

      2. Ik kan nergens vinden waar dit knopje voor is (zie afbeelding). Ik zal er best overheen lezen in de handleiding maar kan het niet vinden….

      dash_LI

      #18369675
      Ben86
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 September 2018

        Wat betreft het knopje; is dat niet om je dagteller te resetten en in sommige gevallen je klok in te stellen?

        #18369681
        John67
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 October 2019

          [quote quote=18369675]Wat betreft het knopje; is dat niet om je dagteller te resetten en in sommige gevallen je klok in te stellen?[/quote]

          Dat kan ik digitaal doen in een menu; volgens mij is daar het knopje niet voor…

          #18369684
          dark-divx
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 November 2005

            Het is wel degelijk voor je dagteller te resetten, als deze op het scherm staat en je duwt dan het knopje in dan reset je die.

             

            #18369693
            John67
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 October 2019

              Klopt… moest nóg langer indrukken dan ik vermoedde.

              Blijft vraag 1 staan…

              #18369712
              Corsa_GSi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Als je een andere pookknop kan vinden waar licht in verwerkt is, dan moet dat toch wel lukken?

                Of bedoel je de strip rond pookrand?

                https://www.vxoc.org.uk/forum/Thread-how-too-AMBIENT-LIGHT-AROUND-THE-GEAR-GATOR

                #18369714
                John67
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 October 2019

                  Bedoel idd de pookknop (maar beiden zou nog mooier zijn natuurlijk). Geen idee of daar stroompunt zit om het licht te voeden.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.