Turbo valt weg na lange rit of veel snel optrekken

Forumindex Forums Modellen Insignia Turbo valt weg na lange rit of veel snel optrekken

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18349135
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      zoals dus in topic hoofd al te lezen is, valt mijn turbo geregeld weg. ik heb zelf een 2.0cdti van 130pk
      hij rijdt over het algemeen heel goed maar een half jaar terug kreeg ik ineens problemen, als ik lange tijd aan hoge snelheid rijd valt de turbo weg,leg ik de auto stil en start hem terug is de turbo weer terug.
      heb hier al meerdere malen voor naar de garage geweest doch het enige wat ze me kunnen vertellen is dat er wss ergens een schoep is afgebroken en deze moet vervangen worden, kostenplaatje rond 4000euro)
      ik heb hetzelfde probleem ook al eens voorgehad met men volkswagen bora en meerdere garages gedaan dewelke me allemaal iets anders als oorzaak gaven, en uiteindelijk was het men intercooler. dus aangezien het dezelfde symptomen zijn vertel ik dit tegen men opeldealer doch wat ik ook zeg, het raakt niet opgelost.

      iemand problemen zoals deze? van opel zelf hoor ik dat dit nogal is voorgevallen bij modellen van deze periode maar ze komen niet tussen in de kosten aangezien hij niet meer in garantie is…. heel toevallig dan wel weer natuurlijk. als het een ziekte is van je merk los het dan ook op zodat je klanten tevreden blijven.

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.