tunen vectra c benzine??

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum tunen vectra c benzine??

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    janneman vectra c

origineel gepost door jraaf
      Precies de reden waarom ik de vec heb, de V70 is ook nog eens qua wielbasis z’n 10 cm korter. En een C5 een keuze noemen…. Daar wil ik dood nog niet in gevonden worden.

Blijft over; vectra C, ford mondeo, daar gaan ook zeker 2 grote kinderwagens in, A6 maar die is volgens mij ook kleiner dan een opel. Die dingen zien er alleen van de buitenkant dik uit. Mercedes E is een optie maar dan idd met 2 ton op de teller nog steeds in je portemonnai tasten.

Safe driving Jurgen

-offtopic

Helemaal gelijk Jurgen, maar ik hoef geen station dus ALS ik een E koop word het een sedan want die vind ik mooier:D en die is betaalbaar(in aanschaf)

Jan

ashok1978
      Deelnemer

origineel gepost door jraaf
        Precies de reden waarom ik de vec heb, de V70 is ook nog eens qua wielbasis z’n 10 cm korter. En een C5 een keuze noemen…. Daar wil ik dood nog niet in gevonden worden.

Blijft over; vectra C, ford mondeo, daar gaan ook zeker 2 grote kinderwagens in, A6 maar die is volgens mij ook kleiner dan een opel. Die dingen zien er alleen van de buitenkant dik uit. Mercedes E is een optie maar dan idd met 2 ton op de teller nog steeds in je portemonnai tasten.

Safe driving Jurgen

thanks for the info

2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.