Tuiskomertje

Forumindex Forums Modellen Grandland X Tuiskomertje

3 berichten aan het bekijken - 51 tot 53 (van in totaal 53)
  • Auteur
    Anoniem

@Floki, wat ben jij voor een Giga hufter? Je begint zelf nota bene tegen mij met Wappie 2, en dan mij verwijten dat ik je flappie noem? Ik had ook flapdrol kunnen gebruiken, maar ik wou het nog enigszins beschaafd houden. Maar het is met jouw als: dweilen met de kraan open! Je let wel op anderen, maar je eigen handicap zie je niet eens. Wat een mongool ben jij zeg!

En dan pochen met een militaire gevechtstraining? Ik was van 1974 tot 1983 bij het korps Mariniers, dus ik maak met slechts 1 treffer, gehakt van je.  Bij de laatste herhalingstraining scoorde ik nog een 8.9 Noem mij maar een plaats en locatie a.s zaterdag, and i,ll be there. Ik woon ca een half uur van Rotterdam. dus zeg het maar…. B-)

jopsa
      Deelnemer

ooooooooooooh   waaaahahhaaahhaha.  Die Floki zijn gespleten persoonlijkheid komt weer boven.

Nu gaat ie zichzelf als special force profileren….   Waarschijnlijk rijden deze mannen GLX ?  Of Kuga ondertussen ?  Bulletfree edition ??

Wat een grap ben jij Quandor……..;  (voor degenen die later meevolgen : Quandor en Floki is één en dezelfde grootsprakerige egocentrische aan grootheidswaanzin lijdende gespleten persoonlijkheid ; dit is wel nog kort en beleefd uitgedrukt natuurlijk)

@HansGLX ; laat deze kerel gewoon in zijn waan.   Hij zit waarschijnlijk al een hele tijd in een psychose.  Wanneer hij eruit geraakt kan niemand voorspellen,  zelfs een dokter niet.  Hij rijdt zelfs gewoon “Ape”.   Ik dacht dat ik hem vandaag kruiste in Nederland.  Zag er inderdaad wat viking-achtig uit.  Een hond op zijn schoot en spiegel in de hand en een Eland die hem hielp vooruittrekken .  Verre van indrukwekkend wel.

Voor de latere volgers ; Floki ,alias gespletenpersoonlijkheid Quandor, beweerde al dat hij een grote hond heeft.  Een Elandenvreter….  Volgens mij een Keeshondje.  Maar misschien bedoelt hij geen grote hond maar wel een grote mond.

Ohja, De Floki alias Quandor beweert dat Hans buiten adem zou geraken bij confrontatie.   Quandor (idem als Floki)wil dus eigenlijk zeggen dat Floki (ook Quandor) het op een lopen zou zetten en Hans gezien zijn respectabele leeftijd na uren achtervolgen wel eens op de adem zou kunnen trappen….  Niks mis mee.  Maar met de uitdagende wegloper stel ik me toch vragen dan..

jopsa
        Deelnemer

en nu…………………;;  komt Quandor op de proppen ???

Of nee, toch niet, gezien deze post misschien weer Floki….

Benieuwd.   Schipper1 misschien ??  Dat is ook zo een twijfel geval.  Dat kan wel de derde uit de schizofrene gesteldheid zijn.

3 berichten aan het bekijken - 51 tot 53 (van in totaal 53)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.