Trouw Auto, Speedster of GT

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Trouw Auto, Speedster of GT

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207920
    erik__blue spirit
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Hallo

      ik heb even een vraagje over een trouw auto, wij ( mijn vriendin en ik ) zijn van plan om 19 juni aanstaande te gaan trouwen..

      en nu ben ik al een beetje aan het kijken in wat voor auto dat zou gaan gebeuren.. ik zat te denken aan een Opel Speedster.. of de nieuwe GT…rij sinds m’n 18e alleen nog maar opel, dus de trouw auto moet ook eigenlijk Opel blijven :P

      wie van jullie weet daar een adres voor of heeft er zelf 1 die hij verhuren wil???

      ik hoor het graag

      GRoeten Erik & Yvonne

      #17446672
      t-yo
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 July 2008

        Ik kan je niet helpen met een adres:

        Maar hou er wel rekening mee dat als je vriendin in een jurk trouwt, dat het vrij lastig is om in en uit een Speedster te stappen.

        Succes verder met het zoeken! We horen het resultaat nog wel.

        Gr. Theo

        #17446673
        Opelkees
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 September 2007

          ja inderdaad de speedster is echt niet handig als trouwauto

          ik zou voor de GT gaan en die staat bij menig dealer;)

          #17446674
          erik__blue spirit
            Lid sinds:
            30 June 2004

            ja inderdaad de speedster is echt niet handig als trouwauto

            ik zou voor de GT gaan en die staat bij menig dealer

            ja is een goed idee, misschien tegen die tijd eens contact met de plaatselijke dealer zoeken…

            maar dat een GT of Speedster niet handig is, is opzich wat voor te zeggen.. maar het wordt sowieso een tweezitter, wil wel zelf rijden natuurlijk:P… en niet als koning en koningin gereden worden in een of ander oud schip..niet dat dat niet goed is, maar niet mijn stijl

            we maken de dorpeltjes wel even goed schoon van te voren en houden die lange sleep van de jurk goed binnenboord :P

            iig bedankt voor het mee denken.. :D

            #17446675
            Astraman
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 July 2004

              Ik zou definitly voor de GT gaan. Speedster vind ik een gaver ding maar nadeel is de instap, vooral met dak er nog op, en als je vrouw dan een jurk aanheeft word dat echt lastig. GT is ook sportief maar kan je zonder allerlei toeren uit te halen in en uit stappen.

              #17446676
              johani500driver
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 November 2007

                Op marktplaats staat een bedrijf dat een speedster verhuurd voor trouwerijen.ff zoeken bij autos en dan speedster.

                edit: http://speedsterrent.nl/

                #17446677
                Tomvt
                  Lid sinds:
                  2 July 2004

                  gt!!! mar dan wel de oude!!

                  #17446678
                  Gommel
                    Lid sinds:
                    10 June 2007

                    ff ouwe topic leven inblazen, maar ten eerste gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!!:wub

                    Ik zou voor de Speedster gaan, het paar x in en uit stappen wat je op zo’n dag heb valt ook wel mee en de speedster valt gewoon meer op.

                    wij zijn in getrouwt in een Eos:argue:wtf:wtf, maar vind die Speedster ook wel erg mooi!! En meen het echt die jurk ed geen zorgen om maken, miss idd dorpels ff in de gaten houden ivm troep, maar in de avond kijkt toch niemand meer naar de jurk!!

                    Succes met je keus en fijne dag gewenst!!

                    #17446679
                    carboncorsa
                      Lid sinds:
                      1 July 2004

                      altijd helemaal een gaaf gezicht,in een sportwagen/opel speedster/GT trouwen.
                      of het echt fijn is voor de Bruid….:D zeker niet.

                      aangezien de meeste vrouwen toch een Giga jurk willen.

                      mijn vrouw en ik zijn gewoon Getrouwd in een echte trouwauto,die Ruim is:thumbup
                      kan er nog zo leuk uit zien,of klinken handig is het zeker niet.

                      #17446680
                      opelfreak
                        Lid sinds:
                        29 June 2004

                        Zou zeker voor de GT gaan, die Speedster is een geweldige wagen maar een ramp om in en uit te stappen. Dat gaat het vrouwtje met een trouwjurk, waar vaak ook nog een hoepel in zit (ruimte nodig!), echt niet leuk vinden……….kan wel eens geeneens passen met zo’n hoepel.

                        En ook van mijn kant gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk :thumbup We willen de foto’s incl. GT of mss dan toch Speedster natuurlijk wel zien he:wors

                        Ben zelf trouwens toen in een mooie Vectra 2000 4×4 getrouwdking:

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.