Trillingen Insignia 2.0 cdti 196.000 km m32 bak

Forumindex Forums Modellen Insignia Trillingen Insignia 2.0 cdti 196.000 km m32 bak

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18372917
    Edbo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 February 2020

      <p style=”text-align: left;”>Goedemorgen</p>
      mijm Insignia begint bij 100 km/h tot zeker 160 km/h te trillen. Het lijkt mij niet dat het aan de wielen ligt aangezien hij het zowel bij de winter als de zomerset doet. Als ik een aanhangwagen trek worden de trillingen heftiger. Ook als ik in de derde versnelling een beetje op toeren rijdt het gas los laat dan gaat de pook wat heen en weer.

      zojuist contact gehad met een revisiebedrijf aangezien ik veel lees over de m32 bak maar deze zegt ik zou eerst nader onderzoek doen want er gaan wel eens m32 bakken kapot maar er zijn er ook genoeg die het dubbele van mijn auto hebben gelopen zonder enige vorm van revisie. Schakelen doet hij als een nieuwe gewoon super!!

       

      ook valt mij op dat de Insignia een hoog brandstof gebruik heeft nu 8,6 liter op 100 km ik trek niet hard op of rag de auto af in tegendeel zelfs….. wel rijdt ik veel afstanden tussen de 5 en 20 kilometer

       

      iemand die zijn ervaringen wil delen of iemand die in de vrije tijd een beetje bij klust uit de regio hardenberg? :help:

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.