trekhaak monteren Corsa D

Forumindex Forums Modellen Corsa trekhaak monteren Corsa D

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18378111
    yellowcorsa74
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 June 2011

      Ik wil een trekhaak monteren op mijn Corsa D 2013 met orginele parkeersensoren.

      Kan ik een vaste trekhaak monteren in verband met de sensoren of wordt deze herkent als obstakel?

      of toch beter een afneembare?

      #18378232
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Meestal wordt te trekhaak niet herkent als obstakel, maar piept de sensor pas constant of heel snel voorbij de trekhaak. Met als gevolg dat je sensoren eigenlijk niet bruikbaar zijn. Als je op sensoren rijd, rijd je namelijk een deuk in obstakels met de trekhaak.

        Ander probleem is dat ze dan met aanhangwagen achteruitzetten constant piepen.

        #18378409
        yellowcorsa74
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 June 2011

          Als ik het goed begrijp uit je verhaal blijven de sensoren dus piepen met een vaste trekhaak of niet?

          ik heb ook nog een camera dus dat met die deuken zal wel meevallen. Bij mijn corsa kan ik de sensoren uitzetten dus dat constant piepen met een aanhanger zal wel meevallen.

          #18378431
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            In de meeste gevallen blijven ze niet piepen met trekhaak. Maar wel met aanhanger erachter.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.