Touch & connect scherm pincode probleem!

Forumindex Forums Modellen Corsa Touch & connect scherm pincode probleem!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370772
    mcorsa18
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 December 2019

      15B56321-C902-4E6A-B270-5D4398F1249AIk heb maand geleden een opel corsa 1.3 cdti uit 2010 gekocht en is geleverd met een orginele cd30mp3 radio alleen vind hem niet zo leuk.

      Dus heb ik via marktplaats een touch & connect scherm gekocht bij een demontagebedrijf inclusief code, orginele radio eruit gehaald en touch & connect scherm erin gaf die pincode invoeren aan en ik voer de pincode in die de garage me gaf maar werkt niet, aantal keer gedaan totdat systeem voor 60min blokkeerde. Nu heb ik weer opnieuw kans om in te voeren alleen werkt die code dus niet, aan wat kan dat liggen? Die demontagebedrijf had me aangeraden om naar de opel dealer te gaan en die code op te vragen, alleen hoe gaat de dealer me een code geven dan zou iedereen dat toch kunnen doen die een touch & connect scherm steelt?

       

      Kan iemand mij helpen hiermee? Is er hoop dat die het ooit nog gaat doen?

      #18541917
      Kris Schuyten
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 July 2023

        De unieke pincode staat in het bijgeleverde mapje waar boekje inzit met 3 bijgeleverde kaartjes.

        De 4 cijferige  unieke pincode staat links in een mapje op de eerste  pagina links. Ik herhaal het nogmaals dat de code uniek gekoppeld is aan elke nieuwe wagen om diefstal tegen te gaan. Wat je eventueel kan doen is het eerste inschrijvings bewijs( eerste eigenaar)naar Opel doorsturen en een nieuwe aanvragen en je geval uitleggen. Als het een 2de hands is moet dit erbij zijn, of je kan de wagen niet inschrijven. Dit alles is om diefstal tegen te gaan. Is net zo voor de contact sleutel. Ook daarbij krijg je een unieke code om een andere te laten maken bij diefstal.

        Meer dan waarschijnlijk zullen de dealers beschikken over een universele die ze voor meerdere wagens gebruiken, maar gaan dat niet doorgeven om de eenvoudige reden hij in omloop is riskeren geblokkeerd te worden.

        Welkom bij de digitale wereld.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.