Toplagers vectra c ?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Toplagers vectra c ?

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    kleinegee
    Deelnemer

Ik heb nu de laatste tijd een knak/bonkend geluid rechtsvoor en zo nu en dan links. ( metal op metaal ) nu is er in de afgelopen 3 jaar best het een en ander vervangen voor, schokbrekers links en rechts, stabilisatieslang links en rechts, stuurkogels links en rechts en rubbers voor de welbekende kraak. bij de APK hebben ze gekeken naar mijn homokineet maar hebben hier niets vreemds geconstateerd.
      Het geluid doet zich voornamelijk voor op een ongelijke weg ( Kinderkopjes ) of bij het uitdraaien van de oprit welke hoger is dan de straat en van die :swear drempels. ( zijn noodzakelijk weet ik ben ook vader :D )
      Zelf heb ik het idee dat het mijn toplagers zijn, maar is er een manier om dit te testen zonder alles er onderuit te moeten halen.

bvd Gerard

jraaf
      Deelnemer

Mijn veerpootlagers zijn vorig jaar vervangen. Ze waren kats verrot maar de klachten die jij hebt daar had ik met die verrotte veerpootlagers geen last van. Ik kon die van mij met beide handen ongeveer een halve cm van elkaar af wrikken. Echt niks meer van over.

Wellicht zijn je draagarmrubbers op. Die van mij ga ik laten vervangen. Heb rechts voor gekraak af een toe en nog al een dweilerige voorkant :angel

Groet jraaf

kleinegee
        Deelnemer

Rubbers van mijn draagarm zien er prima uit, niet kapot of uitgedroogd. En het zou betekenen dat die rubbers twee jaar meegaan. Was ik vergeten te melden zie ik maar deze zijn ook vervangen.

jraaf
          Deelnemer

Ok, maar de draagarm heeft 3 punten waarop de rubbers zitten. Volgens mij kun je de voorste(kleine) en de achterste(grote) makkelijk vervangen maar er zit er ook nog een rubber ‘kogeltje’ Die wordt bij mijn weten alleen vervangbaar met de gehele draagarm. Die zou dan misschien nog ‘over’ blijven.

Groet jraaf.

kleinegee
            Deelnemer

Gvd ga over 10 dagen op vakantie naar viva la France en daar zijn die N wegen zo mooi en strak ( not )dus dat word genieten. Van de week als ik tijd heb even kijken of er speling in zit.

Bedankt voor je reacties.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.