Tomtom trafic, betekenis symbolen

Forumindex Forums Modellen Grandland X Tomtom trafic, betekenis symbolen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18379258
    Harry99
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 September 2019

      Ik heb de Navi 5 in de GLX en het Tomtom live Trafic werkt gelukkig ook goed, ik kan echter geen uitleg vinden van de kleurtjes die Tomtom trafic bij files, drukte enz op de kaart laat zien. Dat een dikke rode streep file betekent snap ik nog wel maar de rest….

      Wie weet meer?

       

      #18379326
      Quadrijder2
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 July 2015

        Als je op het symbooltje in de rechterbalk drukt zie je wat er aan de hand is en wat het betekent toch.

        #18379328
        Harry99
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 September 2019

          [quote quote=18379326]Als je op het symbooltje in de rechterbalk drukt zie je wat er aan de hand is en wat het betekent toch.[/quote]

          dat had ik reeds ontdekt, het gaat mij meer om de kleurtjes van de lijntjes op wegvakken , er zijn oranje-wit geblokte stukken, oranje-rood en nog andere kleurcombinaties. Soms bewegen die blokjes ook nog. Ik heb gegoogled maar vind geen uitleg hiervan.

          #18379463
          FransS
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 December 2019
            #18379503
            Quadrijder2
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 July 2015

              [quote quote=18379463]Uitleg symbolen staat gewoon op de TomTom site: http://download.tomtom.com/open/manuals/new_GO/html/nl-nl/Trafficincidents-MASTER.htm[/quote]

              Ik had hem nog niet gevonden :good:

              #18379513
              Harry99
              Deelnemer
                Lid sinds:
                8 September 2019

                dat is het ,  bedankt! :applause02:

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.